Олену Вдовиченко призначено генеральною директоркою «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»
23 Мар 2021, 09:35

Олену Вдовиченко призначено генеральною директоркою «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»

Це перше в історії METRO Україна внутрішнє призначення на посаду Генерального директора. На цій посаді Олена стане наступницею Тіно Цайске, який  прийняв пропозицію очолити METRO Cash & Carry Китай з 1 травня 2021 року.

Олена Вдовиченко розпочала свою кар’єру в «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» у вересні 2005 року та обіймала різні посади в межах департаменту логістики. У листопаді 2013 року вона була призначена на посаду начальника Управління організації ланцюгів постачання «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», а пізніше обійняла посаду начальника Управління продовольчих товарів, перш ніж перейти на посаду заступника Комерційного директора в липні 2017 року. У травні 2018 року Олену було призначено на посаду Комерційного директора, а з жовтня 2020 року вона стала Директором з продажів та операційної діяльності. 

Протягом останніх років Олена, разом із командою, досягла високих результатів, а саме: впровадила процес категорійного реінжинірингу та визначила стратегію розвитку власних торгових марок METRO, що, у свою чергу, дозволило підвищити продажі ВТМ на більш ніж 50% у порівнянні із минулим роком; власна фабрика METRO з фасування круп стала постачальником номер один із подвійним приростом продажів; Олена започаткувала проект «Фермове», що дав можливість підтримати розвиток локального фермерства та запропонувати українцям якісну продукцію від місцевих виробників за доступною ціною. 

На новій посаді Олена Вдовиченко змінить Тіно Цайске, який  прийняв пропозицію очолити METRO в Китаї. Тіно приєднався до команди «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» на посаді Генерального директора у липні 2019 року. Впродовж 2-х років Тіно  був зосереджений на втіленні стратегічного плану розвитку компанії з метою максимізації продажів та прибутковості, а також розвитку співробітників для забезпечення найкращих бізнес-результатів. Окрім цього, завданням номер один для Тіно протягом останнього року було зберегти бізнес в умовах пандемії COVID-19, з яким він відмінно впорався: компанія змогла не лише подолати труднощі, а й досягти поставлених цілей. 

Расскажите друзьям про новость