Олег Винник у ролі Купідона у промоакції «АТБ»
12 Фев 2021, 13:35

Олег Винник у ролі Купідона у промоакції «АТБ»

Напередодні Дня закоханих АТБ запустив масштабну промоакцію, в якій ритейлер об’єднав разом 25 різних брендів для спільного розіграшу подарунків.

Партнерами національної акції стали PepsiCo Ukraine, UFC, Henkel, Mars Ukraine, Olis, Kimberly Clark та МАУ-Ukraine. Саме їхня продукція має опинитися у продуктових кошиках споживачів для участі в розіграші.

Умови доволі прості: придбати товарів на суму від 500 грн одним чеком, серед яких буде принаймні одна одиниця продукції брендів-партнерів, та зареєструвати код з чеку на сайті. Протягом акції буде проведено 3 розіграші. Щасливі переможці отримають неймовірні призи: 24 сучасних авто, 110 прикрас з діамантами та 3 мільйони сертифікатів на знижку до ювелірного магазину Gold.ua. А наприкінці буде визначено власника головного призу — Porsche Macan.

«Формування нових купівельних трендів, впровадження сучасних інноваційних рішень і додаткових клієнтських сервісів є невід’ємною частиною стратегії нашого розвитку. Ми системно підходимо до питань, які затребувані та важливі більш ніж чотирьом мільйонам нашим покупцям. Реалізація загальнонаціональних промоактивностей компанії в колаборації з широким колом партнерів, безумовно, додасть додаткових переваг і користі всім нашим клієнтам», — підкреслює голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

До створення  промокампанії було залучено одразу кілька агентств у складі групи TWIGA Ukraine.

«Це промо ВАУ-масштабів! І воно потребувало ВАУ-ефекту. Після шаленого успіху попередньої кампанії ми не бачили в ролі головного героя нікого, крім Олега Винника. Він так сподобався відвідувачам супермаркетів, що від його ростових фігур біля вітрин не залишилося і сліду. Цікаво, що буде цього разу?», — сміється директор з маркетингу мережі «АТБ» Валерій Бондарь. 

«Рекламний ролик закохує в себе з першого погляду. Олег Винник у ролі Купідона випускає свої амурні стріли у випадкових відвідувачок і співає пісню з до болю знайомими мотивами», — коментує директорка TWIGA’GO! Світлана Гукова. 

«Цей проєкт став справжнісіньким професійним викликом, адже за такий короткий час довелося мобілізувати всі сили і ресурси команди маркетингу та партнерів мережі. Ми доклали всіх зусиль, щоб ця рекламна трейд-маркетингова кампанія пройшла під девізом Win-Win!», — коментує Олена Маковецька, керівник трейд -маркетингового відділу «АТБ-маркет».

Читати також: «АТБ, наверное, один из лучших продюсеров в Украине»: интервью с маркетинг-директором торговой сети

Акція триватиме з 12 лютого по 12 березня. З початку року це не перша промокампанія від «АТБ». Однак варто пригадати найспекотніше промо літа у колаборації з компанією PepsiCo: «Купуй в АТБ – квартира чекає тебе!». Воно здивувало українців яскравою рекламою та неймовірними призами. Переможці розіграшу отримали три мільйони гривень на покупку квартир та 20 смартфонів.

Расскажите друзьям про новость