Оголошено ім’я переможця національного конкурсу молодих дизайнерів MTI Upgrade
25 Ноя 2019, 12:38

Оголошено ім’я переможця національного конкурсу молодих дизайнерів MTI Upgrade

В корпоративному навчальному центрі Групи компаній MTI відбулась церемонія нагородження конкурсу молодих дизайнерів MTI Upgrade. В ньому взяла участь молодь з 33 населених пунктів України віком від 16 до 25 років. Переможцем конкурсу став 16-річний київський школяр Андрій Шевчук. Він отримав головну нагороду — 25 000 грн – від президента Групи компаній MTI й голови конкурсного журі Володимира Цой.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В церемонії нагородження прийняли участь керівники креативних агенцій — Saatchi&Saatchi, TWIGA, додаток Bird, а також представники профільних учбових закладів, учасники конкурсу, студенти та освітяни. Всього на конкурс надіслали 217 дизайн-макетів логотипу.

«У процесі конкурсу ми хотіли отримати різні ідеї для нашого майбутнього логотипу. Подивитись, як сприймає наш бізнес молодь. Було цікаво дискутувати з професійними дизайнерами. Київський школяр Андрій Шевчук вартий головного призу вже тому, що ризикнув прийняти участь, дізнався про напрями діяльності нашої Групи компанії та відобразив їх візуально. Сподіваємось, він розвиватиметься у цій сфері. Для когось його приклад може стати серйозною мотивацією», — зазначив голова журі конкурсу, президент Групи компаній MTI Володимир Цой.

Серед шести призерів, які отримали сертифікати на стажування в Групі компаній MTI та сертифікати на покупку у мережі магазинів INTERTOP — Данило Ожго (Вишневе), Іван Мавритюк (Маріуполь), Олег Мостіпан (Кропивницький), Павло Ліпінський (Київ), Володимира Слюсаренко (Київ), Олександр Сидоренко (Харків).

Володар гран-прі, одинадцятикласник з 172-ї київської школи, Андрій Шевчук збирається поступати у вищий учбовий заклад за спеціальністю графічний дизайн.

«Я дуже хвилювався, коли оголошували призерів. Це взагалі перший конкурс, в якому я брав участь. І я переміг. Логотип я вирішив зробити простим та мінімалістичним. Він дружелюбний, я вважаю, це зараз дуже важливо у бізнесі. Три лінії символізують три напрямки діяльності Групи компаній MTI та об‘єднуються в літеру «М», — поділився переможець конкурсу Андрій Шевчук.

Журі конкурсу, зокрема розробник додатку Bird Арсеній Фещенко та креативний директор Saatchi&Saatchi Костянтин Шнайдер, відзначили, що красота – в ДНК українців, та на світовому рівні українській дизайн зараз посідає провідні позиції. За їх словами, такі конкурси як MTI Upgrade дають потужний імпульс творчій молоді та розвивають креативні індустрії держави.

«Кожен з наших студентів Кафедри дизайну університету КРОК, які приймали участь у конкурсі на новий логотип від компанії MTI Group, отримав коментар та рекомендації від членів журі. Я вважаю такий фідбек – найціннішим призом! Виражаємо щиру подяку керівництву Групи компаній MTI за можливість заявити про себе, проявити креатив, попрацювати із реальним кейсом», — прокоментувала завідуюча кафедрою дизайну університету КРОК Надія Лоліна. 

Расскажите друзьям про новость