20 Июл 2020, 16:03

В Україні стартував ще один проєкт про приховані місця країни

Незалежна студія ТУПОДЗЙН, яку започаткувала бренд дизайнер Ірина Бикова, створила айдентику для проєкту Незаймана: Україна. Мета проєкту, в основі якого полягаются 10 експедицій Україною, — відкрити невідкрите, дослідити приховане, знайти сокровенне.

Айдентика проєкту натхнена фундаментальним — мовою та її писемністю. Автор використала давні та сучасні мовні символи, які одночасно перетинаються у світовій культурі в різні проміжки часу.

Кожна літера – унікальна та символізує різноманіття, що нас оточує. У кольорах звернулись до теплих природних відтінків. Життєрадісний помаранчевий сходосонцевий. Прохолодний зелений лісовий мох, вкритий вранішньою димкою.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь


Символом проєкту став бінокль. Це пошук, це вміння бачити та відчувати. Одна лінза обернена на зум – впізнати себе. Друга – звернена за обрій. Щоб побачити майбуття та все, що навколо.

Нагадаємо, раніше в мережі розкритикували айдентику проєкту «Мандруй Україною».

Расскажите друзьям про новость

Новое видео