Навіщо бути Google Marketing Platform Partner
02 Сен 2021, 11:50

Навіщо бути Google Marketing Platform Partner

Олександр Рольський поділився досвідом, як стати партнерами Google Marketing Platform і що дає цей статус агентству й клієнтам

Всі, хто працює з digital-рекламою знають про статус Google Partners, який вже перетворився на мастхев для performance-агенцій. Проте це не єдине підтвердження експертизи команд в рекламних продуктах Google. Розглянемо, що таке Google Marketing Platform та які можливості відкриває партнерство з платформою.

Що таке Google Marketing Platform

Google Marketing Platform — це рекламно-аналітична екосистема, яка об’єднує покращені інструменти Google для розміщення, аналізу та оптимізації рекламних кампаній. Вона створена для великих рекламодавців на базі рішення DoubleClick і чудово підходить для роботи з медійною рекламою.

GMP містить такі інструменти:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  1. Campaign Manager 360 — це аудитор; трекінгова система, яка відмічає тих, хто бачив рекламу. Завдяки цьому можна відстежувати відкладені post-view і cross-device конверсії.
  2. Display & Video 360 — це як Google Ads, але з суттєво більшими можливостями налаштування, аналітики й моделей оптимізації. Тут є додатковий інвентар, якого немає в ads.
  3. Analytics 360 — розширена версія Google Analytics, яка дозволяє краще зрозуміти, як користувачі взаємодіють з бізнесом; працює одночасно і з сайтами, і з мобільними додатками. Ця система аналітики інтегрується з усіма іншими інструментами GMP, завдяки чому можна збирати більше даних, і мати більше можливостей для роботи з ними.
  4. Search Ads 360 дозволяє управляти пошуковими кампаніями одночасно в Google Ads, Bing, Yahoo, Baidu й інших системах. Вона допомагає налаштовувати великі кампанії швидше, дає більше можливостей по оптимізації кампаній. Тут можна більш точно працювати з аудиторією в автоматичному режимі.
  5. Optimize 360 допомагає проводити експерименти та персоналізувати контент.
  6. Surveys 360 — інструмент для створення опитувань.
  7. Tag Manager 360 — розширена версія GTM, яка дозволяє управляти тегами сайту і додатка з єдиного інтерфейсу.
  8. Data Studio — інструмент для візуалізації великих даних.

У багатьох інструментів GMP є загальнодоступні аналоги, але частини екосистеми перевершують їх за кількістю зібраних даних і можливостям, які пропонують рекламодавцям.

Як агентству пройти сертифікацію GMP

Сертифікати GMP отримують окремо по кожному продукту. Тобто, щоб зібрати в арсеналі всі продукти, необхідно вісім разів пройти сертифікацію. Самі сертифікати бувають трьох рівнів.

Перший — сертифікат спеціаліста. Його може отримати будь-який фахівець, який вивчив довідкові матеріали та склав відповідний іспит. Цей сертифікат необхідний, щоб людині в принципі дали доступ до інструмента, навіть якщо йдеться про представника клієнта агентства.

Наступний рівень партнерства — сертифіковане агентство. Щоб отримати цей статус, компанія повинна мати в штаті як мінімум 5 фахівців, сертифікованих за певним продуктом. Також агентство готує предметний опис, кілька кейсів з використанням продуктів GMP. Потім відбувається захист кейсів і компанії перед командою Google — потрібно розповісти про агентство, його структуру та нюанси роботи. При цьому захист кожного продукту проходить окремо і під кожен сертифікат готуються свої унікальні докладні кейси.

Пройшовши цю процедуру, агентство отримує статус партнера платформи, сертифікованого по одному з продуктів. Після чого можна збирати фахівців з наступного продукту й подаватися на другу сертифікацію. Наприклад, агентство newage. пройшло сертифікації з чотирьох продуктів:

  • Campaign Manager 360;
  • Analytics 360;
  • Display & Video 360;
  • Search Ads 360.

Тим, хто отримав статус партнера, потрібно щороку підтверджувати експертизу. Команда Google перевіряє, чи є в агентстві необхідна кількість сертифікованих фахівців і чи продовжує компанія працювати з інструментами.

Також є компанії зі статусом Sales Partner — вони обираються на рівні Google для роботи в регіоні, розвитку ринку і залучення нових клієнтів.

Крім того, існує статус сертифікованого тренера. Аби його отримати, треба пройти онлайн-іспит з поглибленими запитаннями по системі й дати понад 80% правильних відповідей. Після чого відбувається усна співбесіда з офісом Google, із захистом кейсів, підтвердженням експертизи та комунікативних навичок.

Сертифіковані тренери зобов’язані проводити вебінари на відповідному ринку, консультувати клієнтів та спеціалістів з інших агенцій. Натомість цей статус дає право першочергового доступу до передових функцій системи та тестування нових інструментів Google, а також відкривається доступ до поглиблених навчальних матеріалів.

Що дає агентству сертифікація GMP

Сертифікація — дійсно непроста процедура для агентства, але вона дає низку переваг, заради яких варто хоча б спробувати.

  1. Ранній доступ до новинок та продуктів в беті. Всі нові матеріали, інструменти та фічі проходять через партнерів. Клієнти агентств-партнерів можуть тестувати інструменти, яких ще немає в загальному доступі й отримувати очевидну перевагу.
  2. Показник статусу агентства. Компанія отримує підтвердження, що у неї є зібрана команда фахівців. Ця команда працює з клієнтами та підтвердила свої навички.
  3. Рекомендації від Google. Всі партнери перераховані у Галереї, де рекламодавці можуть знайти фахівців з необхідною експертизою. Також, коли великий рекламодавець звертається за допомогою з GMP безпосередньо до локального представництва Google, ті рекомендують партнерів, в чиїй експертизі впевнені.

Можливості екосистеми GMP для клієнта

Клієнт агентства-партнера GMP отримує розширені інструменти, які дозволяють налаштувати, проаналізувати й оптимізувати кампанії краще, ніж це можливо при використанні базових інструментів. Розглянемо на прикладі роботи newage. 

360° погляд на маркетинг

GMP в цілому підлаштована до взаємної інтеграції інструментів. Вона дозволяє в одній екосистемі зв’язати все: медійку, performance, оптимізацію сайту і т. Д. Таким чином можна отримати всебічний погляд на маркетингові активності. Клієнти в одному вікні бачать інформацію з різних просунутих систем, а співробітники-експерти можуть оптимізувати роботу інструментів на підставі даних.

Розширена аналітика

Інтеграція декількох продуктів GMP дозволяє збирати детальну інформацію про потенційних клієнтів і найбільш точно оцінювати ефективність медійної реклами. Крім того, наш рівень експертизи дозволив розробити дашборд для клієнтів, в якому ті можуть спостерігати за рекламними кампаніями в режимі реального часу.

Атрибуція конверсій

Google Marketing Platform дозволяє точно відстежувати ефективність медійної реклами. Поглиблені інструменти дають змогу зв’язати post-view і cross-device конверсії з рекламою, а значить — оптимізувати кампанії хірургічно точно.

Автоматизація

Ми максимально автоматизуємо роботу, щоб не витрачати час фахівців на копіювання даних з колонки в колонку. Тому наші клієнти можуть бути впевнені, що, коли фахівець працює над їх кампанією, він дійсно робить її краще.

Як далі будуть розвиватися продукти GMP

Google Marketing Platform дозволяє перейти від точкової оптимізації кампаній на рівень MarTech-підходу — коли ти не просто настроюєш рекламу, а оптимізуєш й автоматизуєш її для кратного зростання результатів.

Продукти розроблені так, аби зробити більш персональний маркетинг, більш продуманий, з великими даними, але швидше. І, відповідно, багато функцій налаштовані на автоматизацію. Перед спеціалістами й агенціями постає завдання не керувати руками, а налаштувати інструменти так, щоб вони управляли самі собою.

Расскажите друзьям про новость