На MMR вынесли вердикт креативу для ОККО.
23 Апр 2018, 13:25

На MMR вынесли вердикт креативу для ОККО.

Подводим итоги голосования по креативу для новой кампании для ОККО от banda agency. Большинство голосов – 211 против 155 высказали свое мнение, что заимствования идеи рекламной кампании McDonald’s «Come as you are» от агентства BETC, Paris 2010 года не произошло. С чем и поздравляем banda agency!  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость