23 Апр 2018, 13:25

На MMR вынесли вердикт креативу для ОККО.

Подводим итоги голосования по креативу для новой кампании для ОККО от banda agency. Большинство голосов – 211 против 155 высказали свое мнение, что заимствования идеи рекламной кампании McDonald’s «Come as you are» от агентства BETC, Paris 2010 года не произошло. С чем и поздравляем banda agency!  

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Расскажите друзьям про новость

Новое видео