Агенція PlusOne створила креативну комунікаційну кампанію для Українського культурного фонду «Культура зближує» за підтримки проєкту «Зміцнення Громадської Довіри», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID.
Ідея проєкту є адаптацією ідеї-переможця конкурсу Creative Challenge проведеного представництвом Cannes Lions в Україні у травні – червні 2019 року для Українського Культурного Фонду. Проєкт покликаний не тільки промотувати культуру та культурне дозвілля, але й розкрити саме поняття «культура» як близьке кожній людині, як свідчення національної ідентичності та єдності українців. Кампанія спрямована на три регіони – Харківщина, Запоріжжя і Закарпаття. Згідно з дослідженням проєкту SCORE, саме на цих територіях індекс плюралістичної української ідентичності є найнижчим.
«Культура зближує» – кампанія, що через емоційне промо-відео, зовнішню рекламу та інтерактивний сайт доносить тезу: носієм і творцем української культури є кожен з нас!
Творці кампанії пропонують подорож інтерактивним сайтом uculture.in.ua, де зібрали цікаве про людей та проєкти, які по-своєму творять культуру в різних куточках країни. Кожен клік на об‘єкт – це можливість відкрити для себе нову історію, надихнутись на похід з друзями чи родиною до музею, театру, а може й впізнати у героях своїх знайомих!