04 Июн 2019, 08:51

Культурний шок чи культурний виклик? Стартувало онлайн-голосування «Битви креаторів»

У квітні 2019 року Український культурний фонд разом з офіційним представництвом міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні оголосили «Битву креаторів» – тендер на розробку креативної стратегії для національної промо-кампанії «Культура зближує». Проект «Битва креаторів» реалізовується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Перший етап «Битви креаторів» в самому розпалі. Учасники вже подали свої креативні концепти для онлайн-голосування. Тепер кожен може переглянути і проголосувати за найцікавіші ідеї за посиланням.

10 фіналістів, які наберуть найбільшу кількість балів, зустрінуться 13 червня 2019 року на заході в Києві, щоб презентувати повні версії своїх креативних концепцій перед панеллю журі та аудиторією.

«Формат „Битви креаторів“ розроблено так, щоб забезпечити по-справжньому прозорий процес проведення тендерів та, водночас, залучити експертів і небайдужих представників креативних та інтелектуальних індустрій до створення якісного креативного та культурного продукту або комунікації.

Ми покладалися на власний досвід та кейси колег з індустрії, для того, щоб розробити цей досконалий формат креативного тендеру. Адже вважаємо, що коли йдеться про кампанію національного масштабу, обговорення та залученість фахової спільноти важливі на всіх етапах зародження та реалізації проекту. Тож закликаємо всіх долучитися до голосування і своїм голосом вплинути на вибір фіналістів „Битви“. Спільна відповідальність в дії — одна із ключових особливостей формату», — Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні. 

У фіналі 10 команд будуть презентувати свої креативні концепти вже перед аудиторією (громадяни України, небайдужі до впровадження змін у креативному/бізнес-/громадському сегментах (відповідно до тематики тендеру) та трьома панелями суддів:

  • Експертне журі: представники індустрії, які можуть професійно оцінити втілення завдання за брифом;
  • Почесне журі: замовник, партнери тендеру, лідери думок у галузі, відповідній до тематики тендеру; 
  • ЗМІ: делеговані представники найвпливовіших суспільно-політичних та профільних медіа (відповідно до тематики тендеру).

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео