Колиска українського театру Кам’янка-Бузька отримала візуальний стиль
28 Май 2020, 17:22

Колиска українського театру Кам’янка-Бузька отримала візуальний стиль

На замовлення Кам’янка-Бузької міської ради у White Studio Design розроблено візуальний стиль міста. Під керівництвом арт-директора Олега Білого розроблено логотип та айдентику, в якості партнера проекту залучено Дмитра Буланова (Bulanovburo). Команда розробників вже працювала над проєктами територіального та туристичного брендингу, такими як: Дрогобич, Рахівщина, місто Генічеськ, Чорнобиль Територія Змін, місто Калуш, Запоріжжя.

Кам’янка-Бузька — невеличке зелене та затишне місто, розташоване на річці Буг, що в західній Україні. Отримало Магдебурзьке право в XV столітті. Місто було центром торгівлі та отримало статус складу для Дрогобицької солі. Тут перетинались торгівельні шляхи з Києва до Польщі та з Волині до Льова. Також в місті були цехи кушнірів, ковалів, шевців, гончарів, слюсарів та зброярів-мечників. Кам’янку-Бузьку ще називають батьківщиною українського театру. Тут відбулась перша театральна вистава — «Продав кота в мішку» українською мовою, на місцевому ринку, яку поставив письменник та освітній діяч Якуб Ґаватович.

Сьогодні кіт є не офіційним символом міста та часто зустрічається на афішах, а лозунг міста: Кам’янка-Бузька. Колиска українського театру.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Надихнувшись вулицями міста команда вирішила зберегти історію і зробити її більш явною та надати нових цінностей образам і легендам. Пошук ключових віжуалів розпочався саме з поєднання образів театру та кота.

Створили фантазійний та казковий барвистий патерн та вирішили його оживити з допомогою додаткової реальності (AR). Він поєднює в собі образи міста, легенди та сьогодення, камерну атмосферу театру та затишного екологічного середовища. Графічний стиль є простим конструктором для ґенерування нескінченної кількості патернів (орнаментів). Проект тривав 6 місяців.

Расскажите друзьям про новость