7 липня під час першої пресконференції кінофестиваль «Молодість» представив нову айдентику та візуалізацію бренду.
«Коли ми прийшли, побачили що у фестивалю є багата історія, у якій багато злетів і падінь, є певна аудиторія, але немає ключового – бренду. Першим завданням було його створення – бренду найстаршого, найзначнішого кінофестивалю України. Ми почали шукати однодумців, таких як ми: молодих, талановитих, амбіційних. І ми їх знайшли.», — зазначив маркетинг-директор фестивалю, Дмитро Онисович
Першими, хто відізвався на запит «Молодості» у створенні нового дизайну стала Kyiv Academy of Media Arts. Це вже другий досвід співпраці – два роки тому студенти академії розробили айдентику для 47-го КМКФ «Молодість». Авторка нового дизайну – тепер вже випускниця КАМА, Оксана Черніченко.
Ключовими елементами візуальної мови стали два прямокутники у перспективі, що символізують проектор та зображення проекції на кіноекрані.
В основними кольорами брендової палітри – смарагдовий, рубіновий та сапфіровий.

Креатив для оновленої «Молодості» розробляло агентство IAmIdea, засновники якого, до речі, також випускники Kyiv Academy of Media Arts.

Після спілкування з фокус-групою, глядачами «Молодості», вони визначили, що ефект рефлексії – це і є найбільша цінність авторського кіно, а питання – важливий продукт фестивалю «Молодість». Так виник новий слоган кінофестивалю – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ і нова рекламна кампанія.
Цього року фестиваль святкує свій 50-річний ювілей. 49-й КМКФ «Молодість» відбудеться 22-30 серпня 2020 року.
Нагадаємо, Одеський міжнародний кінофестиваль теж оновив айдентику.