Китайці скуповують українське кіно
19 Апр 2007, 08:18

Китайці скуповують українське кіно

Китайці скуповують українське кіно

У заході бере участь 31 українська компанія, у тому числі провідні телеканали країни, дистрибуторскі організації й ряд вітчизняних продакшн-студій (Film.UA, Aurora, Star Media). Також в Канни відправилися представники Ukrgameexport і Media Resources Management.

Film.UA у Каннах представила свій новий підрозділ — Film.UA Distribution. Як заявив директор по маркетингу й PR Film.UA Group Ольга Боровських, основним напрямком роботи компанії є розміщення продукту на зовнішніх ринках. На торішній виставці в Каннах, за словами пані Боровських, продукцією кіногрупи зацікавилися китайські телеканали. Ними були викуплені права на показ цілого пакету вітчизняних мелодрам. Особливим успіхом користувався кінофільм «Повернути Віру». Суму угоди в Film.ua не розголошують, посилаючись на комерційну таємницю. 

В 2006 р. китайські телевізійники також придбали в українських виробників права на показ історичного серіалу вітчизняного виробництва «Диявол з Орлі. Ангел з Орлі».

За словами Юлії Маліновської, PR-директори Aurora Distribution, зараз на MIPTV компанія представляє пакет із близько 20 кінопродуктів, серед яких повнометражні фільми «Інді» і «Аврора». Зрозуміло, українські виробники знову роблять ставки на китайський інтерес.

Вітчизняні телеканали приїхали на ярмарок подивитися на продукцію інших виробників і прицінитися. Суми, які українські телевізійники готові витратити на ярмарку, поки не розголошуються. Більш докладно про це можна буде говорити після заключення угод.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Замдиректора телеканала «Інтер» Сергій Дем’янчук, заявив, що з української сторони цього року є присутніми як ніколи багато експонентів і повсюдно можна зустріти рекламу вітчизняних кінопродуктів. За його словами, керівництво «Інтера» приїхало в Канни підшукати для ефіру мелодрами, екшн і розважальні програми. 

Асистент президента «Української DVD компанії» (також учасник виставки) Марина Шараєва розповіла, що права на показ низькоякісного західного фільму можна купити за $3 тис. Голлівудський кінопродукт пропонується за ціною до $1 млн.

Расскажите друзьям про новость