ІнАУ виконав 1-й етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за 2020 рік
02 Фев 2021, 13:20

ІнАУ виконав 1-й етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за 2020 рік

Комітет Інтернет Асоціації України (ІнАУ) з питань інтернет-реклами виконав 1-й етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за 2020 рік.

Предметом дослідження став об’єм грошових коштів, що направляється рекламодавцями на сегменти медійної інтернет-реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію.

За підсумками 1-го етапу досліджень визначені частки окремих сегментів ринку медійної інтернет-реклами:

Частка Банерної реклами (визначення — слайд 7 Методики)34,8%
Частка In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause)39,4%
Частка In-page video (content-roll)13,4%
Частка інших нестандартних рішень (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інші подібні прояви)8,7%
Частка Спонсорства3,7%

Для порівняння з попередніми дослідженнями: дані за 1-е півріччя 2020 — див. тут, за 2019 рік — тут.

В ході дослідження також були визначені частки сегментів мобільної медійної інтернет-реклами за 2020 рік (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв, визначення — слайд 7 Методики). Частка сегментів мобільної медійної інтернет-реклами в загальному обороті медійної інтернет-реклами склала: 

 Частка Банерної реклами25,9%
 Частка In-stream video28,2%
 Частка In-page video (content-roll)2,9%
 Частка інших нестандартних рішень5,6%
 Частка Спонсорства1,0%
 Всього (частка мобільної реклами в загальному обороті)63,6% 

Була визначена частка закупівель за допомогою Programmatic (визначення — слайд 7 Методики), вона склала для агентств 41,71%.

Також була визначена частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.). Вона склала у агентств 46,17%.

9 лютого завершиться 2-й етап досліджень. Анкети для його проведення (для холдингів, майданчиків і сейлз-хаузів) надішлемо найближчим часом. За підсумками 2-го етапу буде визначено обсяг ринку медійної інтернет-реклами за  2020 рік, частку прямих продажів на цьому ринку і частку продажів за допомогою Programmatic.

Дякуємо представників агентств інтернет-реклами, які взяли участь в дослідженні і сформували пул агентств: Dentsu Aegis Network Ukraine, razom communications, Sigma, Havas Digital, Resolution (Optimum Media Ukraine), TMGU, AdWork, DIEVO, MediaHead, NEOS Digital, Netpeak, WebPromo, ADINDEX, MixDigital, PRODigital, Медіа Партнерство Баінг, TWIGA Digital, AMS Agency, Hashtag.

Дякуємо представника юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» Дар’ю Ромащенко, яка в конфіденційному режимі виконала обробку даних. 

Расскажите друзьям про новость