У рамках осмисленої та відповідальної стратегії розміщення зовнішньої реклами в місті, фонд ІЗОЛЯЦІЯ спільно з найбільшим українським сейлс-хаусом зовнішньої реклами компанією BigMedia оголошують відкритий конкурс для українських митців на створення проекту на носіях зовнішньої реклами. Ця ініціатива продовжує серію проектів ІЗОЛЯЦІЇ у публічному просторі міста: Захоплення (2014), Суспільна угода (2016-17), Точки дотику (2018).
Мета конкурсу — конструктивно та критично дослідити наявний стан речей у галузі зовнішньої реклами та запропонувати його обґрунтоване художнє осмислення. До участі запрошуються художники, які працюють із різноманітними медіумами, але водночас розуміють, як адаптувати власне художнє висловлювання до публічного простору.
З отриманих заявок спеціальне журі відбере 5 фіналістів, які візьмуть участь у другому раунді – відкритому голосуванні. Проект-переможець буде презентовано на носіях зовнішньої реклами м. Києва (попередньо узгоджених митцем, BigMedia та ІЗОЛЯЦІЄЮ) в січні-лютому 2019.
Заявку слід подати українською або російською мовами на поштову адресу [email protected] не пізніше 31 жовтня 2018 року. Подробиці щодо конкурсу та умов участі на сайті проекту.