13 лютого у креативній спільноті IZONE відбулася вечірка з нагоди розкриття секретного проекту Точки дотику від мистецького дуету Hesselholdt & Mejlvang (Данія). Проект реалізував фонд ІЗОЛЯЦІЯ у співпраці з компанією BigMedia, найбільшим сейлз-хаусом зовнішньої реклами в Україні. На відкритті проекту виступили данські мисткині Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван, кураторка Катерина Філюк та директор компанії BigMedia Олена Бесхлібна. На події були присутні журналісти, митці та представники креативної спільноти Києва. З 5 січня 2018 року Точки дотику прикрасили 50 білбордів у Києві. На акварельних малюнках данських художниць синя й жовта фарба змішуються, створюючи смугу яскравого зеленого кольору, що символізує надію. Слогани «Шукаймо точки дотику», «Краса в єднанні» та «ЦЯ МИТЬ – і є початок» – це заклики до дії, до змін насамперед у наших головах. Вони змушують нас замислитися про спілкування й зв’язки між людьми у сучасному складному світі, а також про наші конкретні вчинки, щоб змінити наявний стан речей. Це заклики об’єднуватися й разом творити кращий світ і краще майбутнє.
Новое видео
27 Фев 2021
26 Фев 2021
- Музичний HYPER Set від glo™ — номінант X-RAY Marketing Awards
- Ребрендинг Nemiroff The Originals стал номинантом X-RAY Marketing Awards
- Агентство интернет-маркетинга Elit-web запустило формат SEO-продвижения с привязкой оплаты к KPI
- Crimea чи сrime? Banda Agency розробила ідею для міжнародної ініціативи за деокупацію Криму
- Тосты, «мы — большая компания», дорогая звезда: месседжи для ивентов
- Вождь чероки хочет, чтобы Jeep переименовал свой внедорожник
- Игрушка «Мистер Картофельная голова» от Hasbro станет гендерно-нейтральной