Агенція Postmen разом із Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) створили три відеоролики в межах поведінкової комунікації. Їхні сюжети наголошують глядачеві на тому, що недотримання правил безпеки під час пандемії — є таким же неприйнятним, як і більш звична нам не етична поведінка.
«Поведінкові комунікації у відповідь на пандемію COVID-19 не втрачають своєї актуальності. На цьому етапі наша задача – вже не лише нагадувати про правила поведінки, а сформувати стійку соціальну норму про новий етикет. Етикет, який захищає та береже життя,» — зазначила Анна Суходольська, голова поведінкових та соціальних комунікацій ЮНІСЕФ.
Серйозні правила поведінки подаються за допомогою доброї іронії та гротеску, щоби зацікавити аудиторію сюжетом та водночас комунікувати, що з’явилися нові соціальні норми.
Продюсерка Оля Михалець розповіла про поставлений перед командою челендж – яскраво зобразити приклади неприємної поведінки, щоб глядач їх зчитав та зміг співвіднести до свого життєвого досвіду, поставившись до цього із здоровим гумором та іронією. А головне – почув та запам’ятав правила нового етикету.
Над відео працювала команда Postmen Production та режисер Антон Штука.
“Ролики розкривають глядачеві явний та зрозумілий меседж: нова нормальність — це необхідні правила доброго тону і сучасного етикету. Я вважаю, що це дуже достойна місія, і щасливий долучитись до цього проєкту”, — ділиться своїми враженнями режисер Антон Штука. Його творчий підхід проявляється у підкресленні іронії завдяки акцентам у ракурсах зйомки комічних епізодів. Загалом, атмосфера роликів кінематографічна та тепла – завдяки кольорам та настроям героїв.
Ролики є другою частиною поведінкової кампанії ЮНІСЕФ «Правила нового етикету». У жовтні 2020 року було розміщено зовнішню рекламу з Паном Хобою у 40 українських містах на 1200 площинах, а середня частота контактів аудиторії з рекламою (OTS) — сягнула позначки у 15 мільйонів. Розміщення зовнішньої реклами стало можливим завдяки підтримці та соціальній відповідальності агенції Bigmedia.
Кампанія також проводилась і в соціальних мережах ЮНІСЕФ, де розміщувався анімаційний контент із правилами нового етикету. Охоплення у Facebook склало майже 1,5 мільйони, а показник переглядів перевищив 600 тисяч.