У лютому Одеський кінофестиваль і BBDO Ukraine затвердили ідею нової кампанії для 11-го ОМКФ і активно готувалися до виробничого процесу. Сталася пандемія, яка не тільки внесла свої корективи в плани організаторів, а й зробила ідею кампанії абсолютно неактуальною.
Перед десятками фільмів вимушено були закриті двері кінотеатрів. Кіно втратило забиті кінозали і великі екрани, буквально залишившись на вулиці.
Організатори ОМКФ прийняли рішення проводити фестиваль онлайн. Перед BBDO Ukraine стояла задача повністю переосмислити фестиваль і створити нову кампанію з нуля.
Раніше ОМКФ і BBDO Ukraine презентували нову айдентику фестивалю.
Кампанію доповнив зворушливий ролик.
“Кожний ролик для ОМКФ – дуже відповідальна та хвилююча подія. Кінематограф має свої вимоги та правила гри, які ми завжди прагнемо втілити у роликах, розповідаючи історію. Цього року 11-й ОМКФ відбуватиметься онлайн, тому ми захотіли адресно звернутися до нашого глядача через головних героїв. Через екран вони щиро та дуже тепло доносять до глядача наш головний меседж цього року – впустити кіно додому. Адже попри все кінематограф, в першу чергу, має бути побаченим. А на кіноманів та прихильників ОМКФ у відео чекає багато захованих артефактів», – прокоментувала генеральна продюсерка ОМКФ Юлія Сінькевич.
Креативна команда BBDO Ukraine та Family Production, що відповідали за виробництво, зробили все можливе, щоб кожен фільм знайшов свій дім. Історія ролика розповідає про героя, який уособлює собою всю кіноіндустрію, що залишилася на вулиці.
“Придумати та створити ролик для кіно про кіноіндустрію – це дуже надихаючий виклик. А так як це кіно, треба розповісти історію. Коли всі вірять в цю роботу – від копірайтера до технічного спеціаліста на майданчику – ми можемо бути впевнені, що це відчує і глядач. Вдячний Юлії Сінькевич за довіру, Ахтему Сеітаблаєву, Антону Фурсі та Анастасії Буковській за майстерність”, – зазначив Регіональний виконавчий креативний директор BBDO Ukraine & Central Asia Анже Єреб.
Режисером проекту став Ахтем Сеітаблаєв, який за останні роки зняв знакові для України фільми. Серед них: «Кіборги» та «Захар Беркут».
“Враховуючи цьогорічний формат фестивалю, ролик повинен був вписуватися у контекст. При цьому ми прагнули зробити його атмосферним, адресним та інформативним. Для мене головним завданням було зробити так, щоб герої не викликали жалю. Думаю, це вдалося. Адже важливо розуміти, що ні українське кіно, ні українські кінофестивалі не повинно бути шкода. Це чудо кінематографу, яке наразі за певних об’єктивних причин не може відбуватися в кінозалах. Але є можливість запросити його до себе додому”, – розповів Ахтем Сеітаблаєв.