17 Фев 2020, 15:13

Coca-Cola выпустила лаконичную наружную рекламу, оставив лишь лого

Вслед за McDonald’s бренд газировки убрал изображение продукта, оставив лишь лого и тэглайн, в наружной рекламе от Publicis Italy. Креативщики сделали ставку на знаковость формы бутылки, которая не нуждается в дополнительной рекламе.   

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Расскажите друзьям про новость

Новое видео