MMR продолжает рассказывать читателям о том, какими книгами стоит пополнить свою маркетинг и PR библиотеку. В этот раз в рамках рубрики о полезных книгах совместно с интернет-магазином Yakaboo.ua делимся ознакомительным фрагментом книги Патрика Кинга «Стратегии и тактики общения». Американский эксперт в области коммуникаций свел 18 простых советов о том, найти общий язык с любым человеком, а также научиться спорить и защищаться от «грязных» приемов. Книгу выпустило издательство «#Книголав».
Маруся Маруженко
MMR-geek
Ad hominem — це напад, головна мета якого — поцілити тебе особисто, і він аж ніяк не стосується теми обговорення. Людина, яка послуговується таким прийомом, сподівається відволікти увагу від того, що їй бракує знань про предмет обговорення, за рахунок емоційного подразника.
Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!
Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!
Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.