Бренд Infoshina гумористично нагадав, що зараз саме час перевзутись
21 Апр 2020, 13:42

Бренд Infoshina гумористично нагадав, що зараз саме час перевзутись

У новій рекламній кампанії бренд Infoshina вирішив не лише нагадати, що зараз саме час перевзутись, а й подарувати глядачам черговий привід для посмішки.

Головний герой серії відеороликів потрапляє у ситуації, які можуть трапитися в житті кожного, якщо заздалегідь не підготуватися. Перший ролик бренд презентував наприкінці березня, а от додаткові варіації з’явилися лише минулого тижня.

Розробкою креативів та створенням роликів займалося агентство Promodo у співпраці з Kulichee Production.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость