Бренд Infoshina гумористично нагадав, що зараз саме час перевзутись
21 Апр 2020, 13:42

Бренд Infoshina гумористично нагадав, що зараз саме час перевзутись

У новій рекламній кампанії бренд Infoshina вирішив не лише нагадати, що зараз саме час перевзутись, а й подарувати глядачам черговий привід для посмішки.

Головний герой серії відеороликів потрапляє у ситуації, які можуть трапитися в житті кожного, якщо заздалегідь не підготуватися. Перший ролик бренд презентував наприкінці березня, а от додаткові варіації з’явилися лише минулого тижня.

Розробкою креативів та створенням роликів займалося агентство Promodo у співпраці з Kulichee Production.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость