Бренд Infoshina гумористично нагадав, що зараз саме час перевзутись
21 Апр 2020, 13:42

Бренд Infoshina гумористично нагадав, що зараз саме час перевзутись

У новій рекламній кампанії бренд Infoshina вирішив не лише нагадати, що зараз саме час перевзутись, а й подарувати глядачам черговий привід для посмішки.

Головний герой серії відеороликів потрапляє у ситуації, які можуть трапитися в житті кожного, якщо заздалегідь не підготуватися. Перший ролик бренд презентував наприкінці березня, а от додаткові варіації з’явилися лише минулого тижня.

Розробкою креативів та створенням роликів займалося агентство Promodo у співпраці з Kulichee Production.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость