Зимове на літнє: весняна кампанія Infoshina
23 Мар 2020, 13:25

Зимове на літнє: весняна кампанія Infoshina

Бренд Infoshina спільно з performance-агенцією Promodo запустив у мережі весняну рекламну кампанію. Нагадати автовласникам про необхідність змінити гуму напередодні літнього сезону креативна група вирішила за допомогою жартівливих асоціацій. 

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

 Це вже друга колаборація з брендом, де Promodo займається не лише реалізацією digital-стратегії, а й є автором керативного концепту. Серію роликів було створено у співпраці з Kulichee Production. Зараз опубліковано лише перший з них. На інші креативи чекайте за два тижні.

Расскажите друзьям про новость