Антикризовий режим: як Асоціація рекламних продакшенів України змінює роботу у 2020 році
24 Апр 2020, 17:27

Антикризовий режим: як Асоціація рекламних продакшенів України змінює роботу у 2020 році

16 українських відео-продакшенів оголосили про нові умови роботи для клієнтів на час карантину та економічної кризи.

Асоціація рекламних продакшенів України презентувала нову антикризову стратегію Асоціації, яка діятиме відсьогодні і до кінця 2020 року.

Члени Асоціації надаватимуть послуги за спеціальними cost-effective умовами у наступні місяці та розробляють нові протоколи безпеки на майданчику. Втім, окрім нових умов, змін для клієнтів буде значно більше. Зокрема:

  • Новий підхід до контенту.
    Сьогодні на інфоприводи треба реагувати швидко: ринок змінюється майже щодня, а рекламні меседжі стрімко втрачають актуальність. Натомість, росте попит на контент, який створюється у стислих умовах та «живе» протягом кількох тижнів. Але зміна термінів роботи не має відобразитись на якості, адже креатив зараз має бути ефективним як ніколи та вирішувати завдання клієнта якомога швидше. 
  • Мобільні групи.
    За перші тижні карантину продакшени-члени Асоціації вже протестували режим роботи у невеликих мобільних группах. Залучення меншої кількості людей у процес дозволяє оптимізувати витрати і вирішувати бізнес-завдання клієнтів ефективніше. 
  • Посилення безпеки. Асоціація рекламних продакшенів затвердила розробку протоколу роботи під час карантину: перелік правил, що допоможуть зробити знімальні майданчики безпечним місцем. Серед яких, наприклад, залучення на майданчик окремої людини, що слідкуватиме за санітарними нормами і дистанцією між людьми під час зйомок. А також розробку рекомендацій для відаленної роботи команд.

Ми впевнені, що незважаючи на тимчасові складнощі, здатність змінюватися — одне з ключових вмінь у сучасних креативних індустріях. Ми продовжуємо шукати нові цікаві ідеї та сподіваємося втілювати їх у життя в наших майбутніх спільних проектах. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Новий режим роботи вже протестовано командами деяких продакшенів, що входять до Асоціації. Зокрема, таким чином був знятий проект «Просто залишайтеся вдома» для «Київстар», у якому Family Production випробували роботу у мобільних группах. Radioaktive Film під час зйомки музичного відео Lay May Head on Me для Major Lazer feat Marcus Mumford здійснили віддалену зйомку за участі більше ніж 200 виконавців у різних країнах світу.  Досвідом організації знімального процесу під час епідемії ділиться також продакшн Toy Pictures, що перевів більшість процесів на режим віддаленої роботи та закінчив проект у рекордні терміни.

Расскажите друзьям про новость