Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
10 Тра 2025, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Культурні сили випустили музичний альбом до Дня піхоти

Культурні сили представили музичний альбом до Дня піхоти. У ньому зібрані пісні, створені діючими військовослужбовцями Сил оборони, які віддають шану піхотинцям.

Жінки, які пройшли через війну, з’явилися на сторінках Playboy

Український Playboy представив спецвипуск із героїнями проєкту «Краса зі шрамом» — жінками, які пройшли через війну, поранення й реабілітацію.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Анастасія Державецька очолила SMM-напрям у New Strategies Group

З травня 2025 року Анастасія Державецька призначена на посаду Head of SMM у диджитал-холдингу New Strategies Group.

Креативи тижня:

Для будівельників створили жилет, що захищає від раку шкіри

Креативне агентство Pablo London випустило UV-U-SEE, захисний пристрій для боротьби з ризиком меланоми для будівельників.

Subway викликала IKEA на битву м’ясних кульок

Subway ініціювала «битву м’ясних кульок» у день відкриття IKEA на Оксфорд-стріт у Лондоні.

«Сільпо» випустила каву для мами

«Сільпо» та її мережа кав’ярень FEELtrd випустили святкові дріпи кави до Дня матері.

Кішка Карла Лагерфельда стала обличчям кампанії Hublot

Кішка покійного модельєра Карла Лагерфельда Шупетт стала обличчям ювілейної кампанії швейцарського бренду годинників Hublot, присвяченої 20-річчю колекції Big Bang.

«Галичина» перетворила етикетки молока на галерею робіт українських митців

«Галичина» перетворила етикетки молока на своєрідну мистецьку галерею. 

Дорослі заговорили дитячими голосами, щоб підкреслити м’якість ведмедиків Haribo

HARIBO представила рекламні ролики на честь запуску своєї лінійки HARIBO Nostalgix — желейних ведмедиків, але у м’якшій, ніжнішій та смачнішій формі, ніж будь-коли раніше.

«Картопля для Третьої»: українські заклади запустили смачну ініціативу для підтримки 3 ОШБр

Третя штурмова бригада запустила кампанію «За маму, за тата, за Третю штурмову» спільно з українськими закладами.

Добірки тижня:

Вагітна Ріанна, капелюх Зендеї та сукня-краватка: добірка мемів на честь Met Gala 2025

Гості заходу сяяли не лише блиском костюмів, а й потенціалом для мемів, бо коли висока мода зустрічається з креативом інтернету, виходить справжня золота жила для соцмереж. 

Baku Flames 2025: добірка переможців з України

Редакція MMR пропонує ознайомитися з повною добіркою робіт переможців з України на фестивалі креативності Baku Flames.

Експертні матеріали тижня:

Як комунікувати без кринжу: гайд із доброчесних комунікацій у рекламі. Частина 2

Агенція Vandog підготувала гайд із доброчесних комунікацій для замовників та виконавців про те, як не зашкваритися та працювати в плюс.

«Стара камера» та колажі: 7 трендів візуальної комунікації брендів

Візуальна культура постійно змінюється, підлаштовуючись під нові технології, соціальні настрої та пошуки ідентичності. 2025 рік не стане винятком: на перший план виходять як інноваційні підходи, так і ностальгічні елементи, що викликають емоції.

Розкажіть друзям про новину