Дорослі заговорили дитячими голосами, щоб підкреслити м’якість ведмедиків Haribo
08 Тра 2025, 17:03

Дорослі заговорили дитячими голосами, щоб підкреслити м’якість ведмедиків Haribo

HARIBO, кондитерський бренд номер один у Великій Британії, запускає нову лінійку HARIBO Nostalgix, яка є продовженням культової кампанії «Kids Voices», створеної незалежним агентством Quiet Storm.

Натхненна улюбленими солодощами британців минулих років, HARIBO Nostalgix повертає культові смаки желейних ведмедиків, але у м’якшій, ніжнішій та смачнішій формі, ніж будь-коли раніше.

Два рекламні ролики HARIBO Nostalgix створила агенція Quiet Storm.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

У першому дія відбувається на морській набережній, де дві жінки сидять на лавці, насолоджуючись сонцем. Одна з жінок тягнеться до своєї сумочки, щоб дістати спокусливий пакетик Haribo Nostalgix. Другий показує двох співробітників, готових розвіяти нудьгу довгої зміни, відкривши пакетик з цукерками. Особливістю є те, що персонажі розмовляють дитячими голосами, таким чином підкреслюючи ніжність, м’якість та улюбленість продукту.

Розкажіть друзям про новину