Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
29 Чер 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

IKEA повертається в Україну

Шведський ритейлер IKEA повертається в Україну. Про це повідомило видання Економічна правда.

В українській мережі супермаркетів з’явились чайові

Українська мережа супермаркетів запустила чайові за обслуговування.

У Китаї з’являться інтерактивні секс-роботи на основі ШІ

Китайські вчені та інженери застосовують технологію, подібну до ChatGPT, до секс-роботів, маючи на меті створити інтерактивних ШІ-компаньйонів в умовах технічних та етичних викликів.

На YouTube з’явиться «хайп»

YouTube тестує нову функцію «Hype» в окремих країнах.

Drama Queen, twid, Taktika та інші агенції увійшли до Forbes Next250

На Форумі підприємців 2024 від Forbes Ukraine, на якій представили нове друковане число журналу, стало відомо, які агенції увійшли до щорічного рейтингу Next250. Журнал надійде у продаж в пʼятницю, 28 червня.

У центрі Києва з’явилось укриття від нетерпимості

На Софійській площі у Києві з’явилась інсталяція під назвою «Укриття від нетерпимості», яка має на меті привернути увагу до законопроєкту, що посилює відповідальність за дискримінацію та злочини, вчинені на ґрунті нетерпимості.

Креативи тижня:

Воротар збірної України з футболу у ролику UAnimals нагадав, що є найважливішим сейвом

Організація з порятунку тварин та довкілля UAnimals за підтримки Української асоціації футболу випустила відео про екоцид в Україні.

В Австралії з’явились телефонні будки для шопінгу в IKEA

ІКЕА відкриває свої магазини в регіонах Австралії у вражаюче креативний спосіб — у телефонній будці.

Бренд пива запустив сайт знайомств для пошуку бляшанки своєї мрії

Cфера знайомств може здаватися похмурою. Для людей, які втомилися від «змішаних сигналів», гостингу, і бредкрамбінгу, бренд пива Voodoo Ranger запустив сайт знайомств.

Оззі Осборн закликав підлітків не нюхати електролітний порошок у ролику Liquid Death

Бренд консервованої води Liquid Death досяг піку у колабораціях зі знаменитостями у своїй новій кампанії.

Добірки тижня:

Каннські леви 2024: добірка роликів, які здобули Гран-прі

Редакція MMR зібрала роботи володарів найвищої нагороди фестивалю «Каннські леви» у різноманітних категоріях.

Переможці конкурсу маркетингових проєктів X-RAY

25 червня відбувся MRKTNG-марафон, на якому експерти та топові представники провідних українських бізнесів поділилися, як з тих самих лимонів, які щоденно нам підсовує життя, зробити лимонад та ще й «упакувати» його так, щоб весь світ спостерігав за солдаутом.
Під час MRKTNG марафону були оголошені переможці Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY у номінаціях Brand Experience, Соціальний маркетинг, Штучний інтелект, Ситуативний маркетинг, Кампанія в соцмережах, Кампанія за участі інфлюенсера, Міжнародна кампанія, Колаборація брендів.

Експертні матеріали тижня:

GEMAwards, підготовка до MRKTNG марафону, Каннські леви. Ретроспектива тижня з Надією Сперчун

Як минув робочий тиждень та які плани на вихідні, розповідає Надія Сперчун, директорка з маркетингу телеканалу ТЕТ. Надія має понад 12-річний досвід роботи у сфері маркетингу, а її професійна кар’єра пов’язана з брендами Sanahunt та телеканалом ТЕТ. За показниками BIG DATA у 2022 році ТЕТ увійшов у п’ятірку найкращих каналів країни та посів третє місце серед каналів поза Марафоном, а кампанія #ЯЖЕБАТЬ увійшла у шортлист Promax Europe Awards 2022.

Розкажіть друзям про новину