В серии постеров от эстонского рекламного агентства Rocket Yard креативщики использовали негативное пространство, чтобы объединить хищника и жертву. Постеры рекламируют сериал Destination Wild на канале о дикой природе.
Новое видео
17 Май 2022
- Domino’s і Netflix запускають додаток Mind-Ordering
- Креативний директор з України став членом журі Каннських левів 2022
- Мамо, я в шапці: перша порція pet-креативів від читачів MMR
- У росії випустили аналоги Coca-Cola, Fanta та Sprite
- Всеукраїнський флешмоб від брендів: добірка лого у шапці. Друга частина
- Ексклюзивні фото KALUSH Orchestra напередодні Євробачення
- Рейтинг розмірів гідності Президентів: FAVBET Tech презентувала новий проєкт
- У Фінляндії випустили пиво на честь вступу до НАТО