З’їж цей плейлист: перша кампанія Pepsi на Spotify
28 Июл 2020, 17:25

З’їж цей плейлист: перша кампанія Pepsi на Spotify

Якщо тобі смачно, то смачно усюди

TWIGA Digital Ukraine перенесла ідею смачних поєднань Pepsi з їжею у музичну площину.

На платформі Spotify створили серію плейлистів із рецептами українських страв. Органічне поєднання музичного іміджу Pepsi та кампанії #насмачному.

Плейлисти зібрані за принципом рецептів. Кожен трек — це окремий інгредієнт або етап приготування страви, який йому слідує.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Постери з рецептами вже можна зацінити на вулицях Києва.

Расскажите друзьям про новость