Як зробити результативний релонч із блогерами за два тижні. Кейс Silan
15 Ноя 2019, 13:00

Як зробити результативний релонч із блогерами за два тижні. Кейс Silan

Комунікаційне діджитал агентство New Strategies Group провело одну з найкоротших рекламних кампаній із перезапуску лінійки кондиціонерів Supreme бренда Silan, перевиконавши планове залучення на 281% за два тижні. Такі результати були отримані завдяки співпраці з українськими Instagram блогерами, які поділилися своїми враженнями від нових вишуканих французьких ароматів кондиціонерів для білизни Supreme із послідовниками. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До блогерів прислуховуються, оскільки вони приділяють увагу зовнішньому вигляду, догляду за одягом та білизною, і знають, як подати продукт так, щоб його захотілося купити. 

Агентство відібрало дев’ять блогерів максимально лояльних до бренда, які мають понад сто тисяч послідовників. Хедлайнером проекту виступила б’юті блогер Тетяна Парфил’єва із мільйоном фоловерів. 

Кожен інфлюєнсер у нативному форматі розповідав про продукт та як він став частиною їхнього повсякденного життя. 

«Оскільки органічне охоплення постів Instagram блогерів поступово падає, ми просували кожну публікацію, і в результаті перевиконали планові залучення на 281% та набрали понад мільйон охоплень за 2 тижні. Ми задоволені результатами кампанії і маємо намір продовжувати співпрацювати з інфлюєнсерами у межах рекламних проектів надалі», — коментує Володимир Чернер, CEO New Strategies Group.

 

Расскажите друзьям про новость