09 Июн 2017, 07:15

Як виглядає український креативщик?

Cтворити узагальнений портрет креативщика досить важко, адже кожний вважає себе унікальним. Вирішити питання допомагають складні алгоритми big data. RAM 360 Agency на 18-му КМФРі представив інтерактивний стенд, який дозволив окреслити риси українських рекламників, зокрема креативщиків. 

На стенді «Здай свою бігдату» всі бажаючі змогли дати відповіді на низку запитань, надавши інформацію для подальшого аналізу ключових характерних рис різних фахівців рекламної галузі. Це зручне та доступне пояснення того, як поєднання різної інформації за певним алгоритмом допомагає досягти цікавих результатів. 

Перша несподіванка – курильні засоби розширення свідомості, всупереч стереотипам, зовсім не лідери серед шляхів пошуку натхнення. Набагато більше креативщиків стимулює природа та подорожі. Тож чекаємо на геніальні ідеї після скасування віз до ЄС.

Невипадковий збіг – практично однакова кількість креативщиків бажають стати тріумфаторами Канн та володарями всесвіту. Сподіваємось, що причина в тому, що ці досягнення для респондентів рівнозначні, а не в тому, що вони недосяжні. Ще один дивовижний факт – майже нікого не цікавить потрапляння в Lürzer's Archive. Або всі вже там (знаємо, що ні), або забули про таке медіа (сподіваємось, що ні).

Горизонти планування у креативщиків різні, тому плани на майбутнє розділились між бажанням напитись та перейти у закордонну контору. Не зупиняємось на першому, або друге буде постійно відкладатися. 

 Чого не вистачає українській рекламі на думку більшості креативщиків? Зрозуміло, що сміливості! Давайте вже дамо можливість творчим розумам реалізувати себе на всі 100%. Хоча немала група респондентів зазначили серед проблем ще лінь, але, мабуть, то через нестачу сміливості.

Правки – найбільший стрес-фактор для креативу. Тому радимо менеджерам захищати товаришів від нападів клієнтів. І якомога рідше питати «Олег, де макет?», адже це причина стресу №2.

Наостанок ще одна новина – big idea тримається на харизмі. Принаймні, в цьому впевнені більшість респондентів, адже саме їхня неперевершеність дозволяє ефективно захищати розробки клієнтам.

«Робота з big data – це приборкання хаосу. Велика кількість інформації просто лякає, а ось коректна інтерпретація перетворює безлад на структуру. Саме це ми і продемонстрували на КМФР. Дані ефективні та працюють, коли їх хтось може правильно прочитати. І головне, що такий підхід аж ніяк не суперечить справжньому креативу. Навпаки, правильно структурована інформація може стати основою для геніального проекту. Від big data до big ideas», – коментує Ігор Гусаров, стратегічний директор RAM 360 Agency.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео