19 Мар 2020, 10:23

Як сервіс швидкої кур’єрської доставки Glovo буде працювати під час карантину

Для сервісу швидкої доставки Glovo під час спалаху розповсюдження коронавірусної інфекції пріоритетами були і залишаються безпека, здоров'я та добробут співробітників, користувачів додатку, кур’єрів та партнерів.

Масштаби розповсюдження інфекції постійно зростають, тому важливо дотримуватися порад та рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров'я та Міністерства охорони здоров’я України. З метою запобігання поширення коронавірусної інфекції уряд України прийняв рішення про введення карантину по всій території країни до 3 квітня включно.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України супермаркети/продуктові магазини та аптеки продовжують працювати. Ресторани та заклади громадського харчування наразі працюють винятково із застосуванням адресної доставки замовлень, за умови забезпечення персоналу засобами індивідуального захисту. Сервіс доставки Glovo продовжує працювати та надавати послуги з доставки для користувачів додатку у містах, де вже працює сервіс. У разі прийняття нових рішень органів влади щодо  закладів харчування, робота сервісу може змінитися.

Окрім доставки страв з ресторанів, Glovo продовжує доставляти їжу та продовольчі продукти з магазинів та супермаркетів, а також аптечні товари. Ми робимо все можливе, аби необхідні товари були доступні для всіх, хто цього потребує. 

Зараз непростий період для наших партнерів. Багато партнерів сервісу Glovo є незалежними закладами харчування, багато з них постраждали через обмеження роботи або змушені закритися. Ми активно комунікуємо з ресторанами та бізнес-асоціаціями з метою не лише налагодити процес роботи і мережу доставок, але й допомогти бізнесу впоратися із невизначеністю, викликаною пандемією. Ми також тісно підтримуємо контакт з кур’єрами, щоб краще зрозуміти їхні потреби та покращувати умови їхньої діяльності. 

Враховуючи обставини поширення коронавірусу, ми також вирішили запровадити заходи для запобігання поширення вірусу між користувачами, кур’єрами, партнерами та співробітниками. 

Ці заходи включають:

  • Постійний моніторинг новин та нововведень у законодавстві, своєчасне поширення актуальної інформації до сторін платформи. 
  • Донесення до всіх користувачів, кур’єрів, партнерів та працівників порад та рекомендацій ВООЗ та МОЗ.
  • Забезпечення доставки продовольчих продуктів, їжі та аптечних товарів серед підключених до додатку користувачів. Glovo також розглядає інші заходи для користувачів, кур'єрів та партнерів для запобігання розповсюдження вірусу.
  • Доставка без «підпису»  – користувачам сервісу більше не потрібно підписувати замовлення у додатку після його отримання.
  • «Безконтактна доставка» – користувачі додатку можуть попросити кур’єра залишити замовлення в обраному ними місці, наприклад, під дверима квартири тощо.
  • Онлайн-платіж – ми рекомендуємо використовувати безготівковий розрахунок  у додатку, аби обмежити контакти між користувачами та кур’єрами. 

Для кур’єрів:

  • Забезпечення кур’єрів масками,  рукавичками та антисептичними засобами для безпечного здійснення замовлень.
  • Забезпечення актуальною інформацією та новинами, пов’язаних з Covid-19, через внутрішні канали зв'язку з кур’єрами.

Для партнерів та співробітників офісу:

  • Надання рекомендацій щодо дезінфекції ємностей для доставки, дотримання санітарних процедур з передачі замовлень кур’єрам та їх розміщення на відповідних поверхнях.
  • Поширення серед співробітників офісу, кур’єрів та партнерів правил дотримання гігієни відповідно до рекомендацій ВООЗ та МОЗ.
  • Призупинення робочих поїздок та заходів серед працівників. Ми налагодили віддалену роботу з усіма працівниками, приділяючи особливу увагу вразливим групам (вагітні жінки; люди, які належать до групи ризику ураження короновірусною інфекцією; працівники, які повернулися із  ураженого регіону, тощо)

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео