Як SMM-компанія йшла в політику
19 Окт 2020, 15:17

Як SMM-компанія йшла в політику

WOO Company вирішили податися у політику і зобразили це в постерах

Автор материала

Напередодні місцевих виборів 2020 року мало не кожен білборд міст України, друковані видання, сайти, соціальні мережі заполонила політична реклама. Здається, потенційних депутатів не надто хвилює зміст та правильність написаного на постерах, головне — стандартні кольори партії, гучний слоган та “глянцеве” фото. 

Надивившись реклами майбутніх народних обранців (успішної та не дуже) WOO Company вирішили також податися у політику. Принаймні, зобразити це в постерах.

В дорозі звернули увагу на деякі політичні білборди. Вони дуже дивні: на одному із постерів розмістили просто фото людини, текст на кшталт “Люблю своє місто”… і все. Ми зрозуміли, що в період агітації навколо дуже багато такої реклами, людям складно це фільтрувати та навіть зовсім абсурдний текст вони можуть сприйняти серйозно, вловивши лише візуальний стиль партії. Виникла ідея пожартувати на цю тему.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Свою роботу розпочали зі збору інформації, огляду політичної реклами на білбордах міст та в соціальних мережах.

Для креативу ми обрали постери найпопулярніших політичних партій України: Слуга Народу, Голос, Європейська солідарність, “Свобода”, PRОпозиція та інші. Кольори та специфічний стиль повністю відтворює політичні постери, ось тільки світлини на них — взяті зі стоків, а заклики взагалі не стосуються політики, та орієнтовані здебільшого на діяльність у сфері SMM.

Логотипи партій також замінили на оновлений візуальний стиль компанії.

Таким чином, після тривалих обговорень, на світ з’явилося 12 постерів політичної компанії WOO із закликами, які стосуються соціальних мереж, “підпищиків” та лайків.

Зокрема, із реклами до людей зверталися гаслами “Інстаграм — це ми”, “Твій лайк здатен бути п*здатим”, “Сила амбасадорів та інфлюенсерів”.

На одному з білбордів ми навіть залишили цитату “Мене важко найти, легко втратити і не можливо забути”.

На меті мали перевірити, чи будуть вчитуватися люди в тексти на білбордах, та як сприймають звичні для агітації кольори.

Кожен із них був опублікований на наших сторінках у соцмережі. Що цікаво, більшість людей сприйняли їх із гумором, але була також агресія. Негативні коментарі стосувалися піару політиків і, очевидно, люди просто не вчитувалися в текст і за звичкою залишали негативні коментарі про політичний білборд.

Деякі користувачі навіть рекомендували не пов’язувати себе із політикою і дивувалися, чому ми піаримо тих чи інших осіб.

Попереджаємо: всі персонажі наших білбордів вигадані, а будь-які співпадіння — випадкові. На час політичної агітації простір перенасичений, а люди починають довіряти всьому, орієнтуючись лише на логотип та кольори партії. Або ж навпаки, сприймають все різко негативно.

Ми в жодному разі не закликаємо голосувати за конкретну партію, підтримуйте лише улюблені бренди та креативні ідеї. І нехай всі білборди зайняті, пам’ятайте: у соцмережах ще є місце )

Автор
19 Окт 2020, 15:17
Расскажите друзьям про новость