30 Окт 2020, 09:30

Як локальній агенції працювати із всеукраїнськими брендами: погляд зсередини

Автор материала

Працювати з крутим всеукраїнським брендом — це виклик для будь-якої агенції. А якщо в справу вступає локальна агенція — то це подвійний виклик. Це і складно, і цікаво водночас. WОО SMM Company розповідає детальніше про те, до чого повинна бути готовою локальна агенція, якщо вона візьметься працювати з кимось дійсно великим.

Контент має бути ідеальним

Час перфекціонізму прийшов. Тепер кожен матеріал проходитиме сотню узгоджень та перевірок, щоб прийти до користувача в ідеальному вигляді. Один хибодрук — і «привіт» сотні коментарів з заувагами. Не говорячи вже про фактичні помилки чи якусь необдуману двозначність. Завжди пам’ятайте: пост, зображення чи відео, які ви розробляєте, побачать мільйони людей.

Швидкість — це важливо

Причому все треба робити мегашвидко. У «Буковелі» випав перший сніг? Якщо ви працюєте з «Буковелем», вам обов’язково захочеться розповісти про цю подію швидше, ніж про неї напишуть відвідувачі. Ми навіть приходили в офіс о шостій ранку і запускали стрім прямо під вхідними дверима, бо хтось забув узяти ключі. А у вас було таке, що в найвідповідальніший момент таргетолог вмикає на кухні чайник, і зникає вся електрика в офісі разом з інтернетом? Ні? У нас було. Із таким викидом адреналіну і американських гірок не треба. Однак таке трапляється тільки на початках. Потім процеси налагоджуються, необхідна техніка закуповується, а інтернет підключається такий, що не підводить. Зараз ефір запускається за 15 хвилин, хоча перші рази це займало у нас цілих 45.

Масштаб

Важливо розраховувати свої сили. Хоча ви маленькі, ви зустрінетеся із глобальними задачами. Величезна кількість звітності, постійне створення робочих груп, абсолютна уважність та генерування ідей по максимуму — іноді з цим тягарем важко справитися і великій агенції. Але якщо ви якісно налагодите внутрішні робочі процеси та розробите точні алгоритми вирішення задач, то навіть невеликою командою зможете здолати будь-які труднощі.

Важливо розуміти, що тепер ви несете відповідальність не тільки перед брендом-замовником, але й перед всією його аудиторією. Ви разом з ним переживаєте хороші і важкі часи.

Вчитися одне в одного

Коли відбувається щось непередбачуване (наприклад, наступають інопланетяни або у світі оголошують карантин), ви маєте бути готові до раптових змін. Якраз гнучкість та швидкість маленької агенції може допомогти великій компанії пристосуватися до змін.

По суті ситуативне розв’язання проблем — це те, що локальним агенціям вдається найкраще. У нас не так багато бюрократії та ускладнених процесів, які б заважали приймати спонтанні рішення, на відміну від компаній-гігантів.

Коли все йде у звичному темпі, ми вчимося у великих компаній їхній структурованості та регламентованості. Тільки-но трапляється щось виняткове, вони черпають від нас ентузіазм та вміння досягати швидкого результату при обмеженості ресурсів. Цей обмін енергіями по-справжньому магічний!

Змінюватися самим

Якщо ви працюєте з крутими компаніями, то й самі обов’язково змінюєтеся: як внутрішньо, так і зовнішньо. Ви знаходите себе і починаєте розвиватися більш гармонійно. Наприклад, після шести років роботи з різними брендами, ми зрозуміли, що переросли етап агенції й уже стали SMM компанією з новим лого та більш чітким позиціюванням.

Відкинути страх

Головне — відкинути страх та не боятися помилок. Вони обов’язково будуть, хоч би з ким ви не співпрацювали. Помиляються і великі, і маленькі. Не помиляється лише той, хто нічого не робить.

Бренди поруч

І пам’ятайте: всеукраїнські бренди поруч. У кожному регіоні є круті виробники, яким потрібні класні рекламні кампанії. Часто вони не співпрацюють з місцевими агенціями лише через те, що не знають, що це можливо. Не бійтеся запропонувати свої послуги та заявити про себе. Кому, як не нам, треба зробити все, щоб симбіоз крутого великого бренду та локальної агенції відбувся.



Автор
30 Окт 2020, 09:30
Расскажите друзьям про новость

Новое видео