Євгенія Близнюк, засновниця та директорка аналітичної агенції Corestone Group, на SHKALA виступила із доповіддю про сім психотипів українців і порадами.

Дізнайтеся, чому:

  знання психотипів важливіше, ніж знання ЦА;

 які психотипи домінують серед українців;

  як говорити з кожним із них, щоб вони почули ваш меседж.

+ Вас очікує бонус  відео доповіді.

Коли ми чуємо меседж?

—Нашу увагу привернули;

—Ми чуємо думки, що підтверджують наші переконання;

—Ми чуємо звичну для нас мову, формулювання;

—До нас звертаються через релевантні канали.

Уявімо собі цільову:

—Чоловіки;

—60+;

—Високий рівень доходу;

—Мешканці столиці;

—Споживачі товарів luxury-сегменту.

Тоді ці двоє доволі різних джентльменів точно потрапляють до нашої вибірки. 

Навіщо психотипи?

Як привернути увагу;

 У чому переконання аудиторії: страхи, сподівання, мотивації та цінності;

Як говорити: мова, формулювання, формат; 

Де говорити: медіа. 

Про дослідження

Психографічне дослідження населення: визначення структури населення за психографічними сегментами (психотипами) на основі цінностей та мотивацій поведінки. Припускається, що кожен психотип має усталені ціннісно-мотиваційні характеристики, які формують погляди, уподобання та настрої його представників. Шляхи комунікації та взаємодії з кожним сегментом також мають особливості, відповідно до ціннісно-мотиваційних характеристик.

Психографічне дослідження 2019 року: 

Вибірка —1 600 респондентів;

Репрезентативна для населення України 18+ за показниками статі, віку, розміру населеного пункту і регіону проживання;

F2F (face-to-face) інтерв’ю;

Дослідження було проведено в період 2-18 березня 2019 року;

Похибка вибірки не перевищує 2,4% з імовірністю 0,95.

Дослідження 2017 року було проведене за такою ж методологією.

РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ

РЕЗЮМУЮЧИ

Психотипічний підхід у комунікаціях дозволяє:

Engage: привернути увагу ЦА;

Agree: отримати реакцію згоди;

Act: долучити до нової моделі поведінки.

Також дивіться відео доповіді Євгенії Близнюк: