Комунікаційна група TWIGA Ukraine призначила креативного директора холдингу. Ним став Віталій Капустян, який долучився до команди на початку минулого року в ролі Creative Head агенції TWIGA Digital Ukraine.
За рік Віталій швидко став креативним лідером інтегрованих кампаній, які, крім діджитальної експертизи, об’єднували інші напрями роботи групи: маркетингові сервіси, медіа, healthcare-маркетинг тощо. Він успішно брав участь у проєктах різних агенцій групи: TWIGA’GO!, MedInform Ukraine та Media First Ukraine. Завдяки його креативним ідеям і злагодженій роботі в команді агенції вигравали тендери та створювали сильні проєкти, що під кінець року відзначили нагородами на Effie Awards Ukraine та Epica Awards.
Тож у 2021 році керівництво запропонувало Віталію зайняти позицію креативного директора всієї групи TWIGA Ukraine.
Перш ніж приєднатись до TWIGA Ukraine, Віталій працював у агенціях McCann Kyiv, Provid та BBDO Ukraine. У його портфоліо роботи для таких відомих брендів, як Mastercard, Visa, Nestle, Toyota, Carlsberg, PepsiCo та Henkel. Своїми знаннями та кейсами він ділиться зі студентами Bazilik та KAMA. А також знаходить час, щоб вести популярний Telegram-канал на професійну тематику «Рекламнутий», який нараховує майже 4 тисячі фоловерів. Це місце натхнення для креативників, де зібрані портфоліо крутих рекламістів з усього світу.
«У TWIGA Ukraine ми поєднуємо стратегію, креатив та сучасні технології. Здатність Віталія створювати рішення на стику саме цих складових — безцінна, як і його уміння працювати з комплексними проєктами. Нам дуже імпонує його сучасний і незалежний погляд на креатив і вміння створювати культуру, в якій креативність чудово поєднується з ініціативністю і відповідальністю», — коментує нове призначення керуючий директор TWIGA Ukraine Сергій Кузьменко.
Варто зазначити, що проєкти Віталія Капустяна були неодноразово відзначені нагородами фестивалів креативності та ефективності. А у 2019 році він завоював золото міжнародного фестивалю Young Lions у категорії Film.