Оргкомітет розпочав прийом оригіналів робіт-переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2018 на експозицію в рамках Ukrainian Creative Week. Роботи ретельно оцінювали 35 визнаних на міжнародному рівні експертів з 17 країн світу – провідні дизайнери, арт-директори, архітектори та професіонали своєї справи. Фінальні результати для широкого загалу стануть відомі 24 жовтня на Церемонії нагородження переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2018. З 8 до 19 жовтня приймаються оригінали робіт-фіналістів для виставкової експозиції Конкурсу за адресою ВДНГ, проспект Академіка Глушкова 1, павільйон №5, 2 поверх. Із технічними вимогами оригіналів робіт можна ознайомитися за посиланням. Оргкомітет найближчим часом зв’яжеться із кожним щасливцем, що дійшов до фіналу. Нагадуємо, що конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2018 вкотре пройде у рамках Ukrainian Creative Week. Цьогорічна локація тижня креативності – Мистецька резиденція Carbon, на ВДНГ, за адресою: проспект Академіка Глушкова 1, павільйон №13. У програмі тижня креативності також запланована: семінарська програма від лідерів думок українського рекламно-комунікаційного ринку, Церемонія нагородження переможців конкурсів Ukrainian Design: The Very Best Of 2018 та Kakadu Awards 2018 24 жовтня. А учасників конкурсної програми ADC*UA Awards 2018 чекає закрита Церемонія нагородження, що відбудеться 25 жовтня. Програма Ukrainian Creative Week буде опублікована найближчим часом, тож залишайтеся із нами, аби побачити її першим. Підкреслюємо, що вхід на заходи Ukrainian Creative Week безкоштовний, проте необхідна попередня реєстрація.
21 Фев 2025
- State Farm провел процедуру «разрыва» молодой женщины от автостраховки родителей
- Уникальность TikTok в Украине и факторы успеха брендов: рейтинг TikTok-каналов за 2024 год
- Актрисы, активистки и спортсменки: TIME представил список женщин 2025 года
- YouTube представил обновленный цвет своего логотипа
- KFC показал неприятные последствия поедания острых куриных крылышек
- Нидерландская телеком-компания заменила свой логотип личными сообщениями от родных спортсменов
- Медведи устроили погоню за автомобилем Citroën
- Немецкий бренд использовал цены на пиво для противодействия ультраправой партии