Весь спектр емоцій любителів Gonzo в новому ролику
17 Июн 2020, 18:10

Весь спектр емоцій любителів Gonzo в новому ролику

Grape створили новий ролик для бренду, в якому розповіли про сильний смак снеків.

«Gonzo – бренд снеків, команда якого не вірить у жодні дослідження, окрім показників відтоку з полиці. І такий підхід дозволяє бути сміливими і йти ва-банк в комунікації. Нова кампанія – результат зростання відтоку з полиці після початку нашої роботи з брендом у 2019 році. Ми продовжуємо керуватися стратегією, яку визначили для Gonzo – стати брендом із найсильнішим смаком снеків на ринку», – прокоментував Юрій Гладкий, CEO Grape.

«В своїх комунікаціях ми не боїмося виглядати дивними, оскільки найважливіше для нас – емоція. Емоція драйву та жаги смаку, що зароджується при перегляді, досягає своєї кульмінації, коли споживач відчуває дахозносний смак снеків «Gonzo». І саме це вибухове відчуття – те, заради чого ми працюємо», – розповіла маркетингова директорка групи компаній «Карпатські мінеральні води» Елла Цибуля.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео