Головною візуальною точкою її дизайну стала літера «G» — найекологічніша та найтурботливіша про довкілля літера латинської абетки з часів Ґрети Тунберґ. Діапазон заливки етикетки від прозорої до зеленої дозволяє інтуїтивно обирати серед газованої, слабогазованої та негазованої «Green Water». Проект реалізован AdShot Creative.
Новое видео
26 Фев 2021
- Музичний HYPER Set від glo™ — номінант X-RAY Marketing Awards
- Ребрендинг Nemiroff The Originals стал номинантом X-RAY Marketing Awards
- Агентство интернет-маркетинга Elit-web запустило формат SEO-продвижения с привязкой оплаты к KPI
- Crimea чи сrime? Banda Agency розробила ідею для міжнародної ініціативи за деокупацію Криму
- Тосты, «мы — большая компания», дорогая звезда: месседжи для ивентов
- Вождь чероки хочет, чтобы Jeep переименовал свой внедорожник
- Игрушка «Мистер Картофельная голова» от Hasbro станет гендерно-нейтральной
- Тимофій Гонта, «Сиріус Медіа»: Рекламний ринок повертається до звичного життя