20 Фев 2008, 12:33

У Києві з’явиться нова радіостанція DJ FM

У Києві з’явиться нова радіостанція DJ FM

За місяць на Київ та область має розпочати тестове мовлення нова радіостанція DJ FM. Нове радіо з’явиться на частоті 73,64 МГц., де до цього виходила станція під позивними «Українські новини», а останнім часом транслювалося радіо «Ренесанс», яке має окрему частоту в FM-діапазоні.

 

За повідомленням генерального продюсера ТОВ «Українська радіо група» (радіо «Ренесанс», «DJ FM») Анатолія Євтухова, зміни формату станції відбуваються у межах дії ліцензії Нацради №0261 від 06.06.2002 р.

 

«Нацрада ухвалила переоформити цю ліцензію на прохання її власника,ТОВ «Українська радіогрупа» (м.Київ), у зв’язку зі зміною власників, юридичної адреси та програмної концепції. Замість «Українських новин» запропонуємо нашим слухачам новий продукт, пошукаємо нову аудиторію. Строк дії ліцензії залишається без змін – 06.06.2009», — сказав пан Євтухов.

 

«Це буде проект кардинально іншого наповнення, — заявив Андрій Гошва, PR-директор DJMAG.UA та Sending Media Group. – Це – нова можливість для любителів танцювальної та електронної музики, бо саме ця музика є в основі нового проекту. Всі члени нашої команди – вихідці із діджеїв, це – люди, які самі творять електронну й танцювальну музику».

 

Ініціатори нового радіо обіцяють включати до своєї програми представників усіх напрямків танцювальної та електронної музики. Плануються, серед іншого, й інформаційні кавалки, проте пов’язані винятково з музичним форматом станції, зауважує Андрій Гошва.

 

«Розуміння, що таке новини та як їх готувати, у нас є, — каже він. — Ми вже започаткували співпрацю з таким великим проектом як DJMAG. Це – всесвітньовідоме видання, яке виходить зараз в Україні. Це – надзвичайно великий потік інформації, який би ми хотіли пере спрямовувати в радіо ефір. Ми також запускаємо проект «Клабманія». Звідти ми збираємося черпати інформацію від людей, які будуть відвідувати вечірки й озвучуватимуть хід подій на них».

 

Радіо започатковується на некомерційній основі. «Наше завдання – готувати якісні програми у нашому сегменті музики. Зрозуміло, ми відкриті і для спонсорських проектів, і для реклами. Втім, наразі це – не головне», — підсумував Андрій Гошва.



Расскажите друзьям про новость

Новое видео