09 Дек 2020, 15:39

У кампанії для кавового бренду простібали типові ролики для фарми

1 грудня, як сніг на голову, падають питання: «що подарувати тітці на Новий рік?», «Сікрет Санта скоро, а в мене ще нічого», «не з пустими ж руками до сусідів йти». Всі ці питання спричиняють симптоми передноворічного подарункового головняку.

За останніми дослідженнями my coffee factory, каву люблять 102% людей. Тому, святковий набір із різними сортами кави — це те, що лікар прописав! Отож, агентство «Невгамовні» наштормило роликів у стилі фарми, бо таку ідеальну рекламу мріють зняти всі агентства світу. А мрії існують для того, щоб здійснюватися й зніматися.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео