10 Ноя 2008, 10:47

«Танцюю для тебе» за 2,5 млн доларів

В суботу, 8 листопада, на телеканалі «1+1» завершився проект «Танцюю для тебе» знятий за мексиканським форматом Dance for a dream

«Танцюю для тебе» за 2,5 млн доларів

В суботу, 8 листопада, на телеканалі «1+1» завершився проект «Танцюю для тебе» знятий за мексиканським форматом Dance for a dream. На відміну від своїх попередників, — «Танців із зірками», які виробляла компанія «Стар медіа», «Танцюю для тебе» – телеканал випускав власними силами. Як повідомила продюсер проекту Іванна Дядюра, для «1+1» проект обійшовся у 2,5 мільйонів доларів.


З її слів, учасників програми, які виходили танцювати на паркет заради мрії близьких, знімальна група разом із хореографами відбирала близько трьох місяців. Ще за два місяці зі змагань вибуло сім пар, а сам проект наразився на критику як із боку глядачів, так і експертів. Іванна Дядюра переконує для творців проекту це не стало несподіванкою: «У нас були такі передчуття, – каже вона. – Адже на каналі вдало пройшли гламурні танці і, можливо, глядач чекав чогось подібного, а побачив трохи інакше шоу. У програмі ми піднімали настільки глибокий аспект, що глядача він міг насторожити».

Чи буде продовження у проекту натепер невідомо. У прес-службі телеканалу запевняють – це питання вирішиться за два тижні. Водночас, зі слів Іванни Дядюри, якщо «Танцю для тебе-2» не відбудеться, знімальна група проекту може зайнятися виробництвом документальних стрічок. «На початку свого шляху «1+1» завжди серйозно ставився до жанру документалістики, – каже Дядюра. –  Не знаю як все повернеться зараз, але можу сказати одне. У нас була розмова з керівництвом, про те, що досвід, який отримала команда свідчить: вони готові брати участь у документальних проектах, котрі студія збирається запускати».

«Студія 1+1» – загальнонаціональний канал. Технічне покриття України – 95%. З′явився в ефірі у вересні 1995 року. 100% акцій телеканалу належить корпорації Central Media Enterprises Ltd. Середньодобова доля аудиторії каналу у першому півріччі 2008 року сстановила 16,74%, рейтинг – 2,58% (18+, загальноукраїнська панель). По закупівельній аудиторії (18+, міста 50+) доля – 12,81%, рейтинг – 1,89%.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео