«Танцюю для тебе» за 2,5 млн доларів
10 Ноя 2008, 10:47

«Танцюю для тебе» за 2,5 млн доларів

В суботу, 8 листопада, на телеканалі «1+1» завершився проект «Танцюю для тебе» знятий за мексиканським форматом Dance for a dream

«Танцюю для тебе» за 2,5 млн доларів

В суботу, 8 листопада, на телеканалі «1+1» завершився проект «Танцюю для тебе» знятий за мексиканським форматом Dance for a dream. На відміну від своїх попередників, — «Танців із зірками», які виробляла компанія «Стар медіа», «Танцюю для тебе» – телеканал випускав власними силами. Як повідомила продюсер проекту Іванна Дядюра, для «1+1» проект обійшовся у 2,5 мільйонів доларів.


З її слів, учасників програми, які виходили танцювати на паркет заради мрії близьких, знімальна група разом із хореографами відбирала близько трьох місяців. Ще за два місяці зі змагань вибуло сім пар, а сам проект наразився на критику як із боку глядачів, так і експертів. Іванна Дядюра переконує для творців проекту це не стало несподіванкою: «У нас були такі передчуття, – каже вона. – Адже на каналі вдало пройшли гламурні танці і, можливо, глядач чекав чогось подібного, а побачив трохи інакше шоу. У програмі ми піднімали настільки глибокий аспект, що глядача він міг насторожити».

Чи буде продовження у проекту натепер невідомо. У прес-службі телеканалу запевняють – це питання вирішиться за два тижні. Водночас, зі слів Іванни Дядюри, якщо «Танцю для тебе-2» не відбудеться, знімальна група проекту може зайнятися виробництвом документальних стрічок. «На початку свого шляху «1+1» завжди серйозно ставився до жанру документалістики, – каже Дядюра. –  Не знаю як все повернеться зараз, але можу сказати одне. У нас була розмова з керівництвом, про те, що досвід, який отримала команда свідчить: вони готові брати участь у документальних проектах, котрі студія збирається запускати».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Студія 1+1» – загальнонаціональний канал. Технічне покриття України – 95%. З′явився в ефірі у вересні 1995 року. 100% акцій телеканалу належить корпорації Central Media Enterprises Ltd. Середньодобова доля аудиторії каналу у першому півріччі 2008 року сстановила 16,74%, рейтинг – 2,58% (18+, загальноукраїнська панель). По закупівельній аудиторії (18+, міста 50+) доля – 12,81%, рейтинг – 1,89%.

Расскажите друзьям про новость