Stylus запустив рекламу у стилі передвиборних кампаній
30 Июл 2019, 13:30

Stylus запустив рекламу у стилі передвиборних кампаній

На честь свого Дня народження Stylus спільно з відділом digital-комунікацій Promodo проводить досить сміливу рекламну кампанію. Тема кампанії не прив’язана до самого свята, хоча сам привід знижок згадується. Замість звичної споживачеві кампанії вся рекламна акція дуже схожа на політичну рекламу початку 2000-х.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Тема досить небезпечна та слизька, але саме завдяки такому неординарному підходу бренд Stylus демонструє свою рішучість та сміливість. 

Нагадаємо, що раніше агентство Promodo запустило інше вірусне відео для Rozetka.ua за участі співачки Jerry Heil, в якому обігрувався її травневий хіт «‎Охрана, отмєна»‎. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео