Сок выступил в роли рассказчика в рекламе ТМ «Наш Сок».
21 Май 2018, 12:44

Сок выступил в роли рассказчика в рекламе ТМ «Наш Сок».

В рамках текущей коммуникационной платформы «Добре для дітей – добре для всiх!» бренд выпустил новый ролик, в котором рассказал историю семейного сока, и о его членах семьи. Над проектом работало агентство Vertigo.  

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео