Соціальні мережі України, Казахстану, Польщі та Великобританії. Аналітика основних digital-тенденцій
21 Окт 2021, 12:01

Соціальні мережі України, Казахстану, Польщі та Великобританії. Аналітика основних digital-тенденцій

LOBODS провели аналітику digital-ринку 4 країн: України, Казахстану, Польщі та Великобританії, де агентство супроводжує бренди, та виявили важливі тенденції й відмінності в проникненні соціальних мереж, контенті та influencer-маркетингу. На що потрібно зважити під час масштабування бізнесу на іноземні ринки? Розглянемо в статті.

Інтернет-проникнення

У середньому 82,5% людей у всьому світі щодня хоч раз заходять у браузери, переглядають рекламу, ставлять лайки та коментять публікації. Український digital-ринок має крутий потенціал росту, адже проникнення інтернет найменше серед «колег», отож, чекаємо на стрімкий ріст продажу гаджетів, реєстрацій у соціальних медіа та бюджетування на рекламу найближчі 2–3 роки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Юзери

Незалежно від континенту та країни найбільше соціальними мережами користується молодь від 18 до 43 років, на кілька відсотків, передбачувано,переважають жінки. Під час розробки контент-стратегій важливо зважати на більшу активність жінок у взаємодії з контентом у соціальних мережах, така тенденція спостерігається й у всіх країнах під час запуску реклами: рекламний контакт із жіночою аудиторією зазвичай коштує на 10–20% менше, ніж із чоловічою.

Найпопулярніші соціальні мережі за кількістю користувачів

Найпопулярнішою соціальною мережею за кількістю реєстрацій в Україні є Facebook, натомість у Казахстані, Польщі та Великобританії переважають «візуальні» соціальні мережі: Instagram та YouTube. Отож, на старті роботи над стратегією розвитку бренду в новій країні дослідіть актуальну статистику та обов’язково перевірте, чи наявні власні популярні національні соціальні мережі.

А як бренди ведуть соцмережі?

Сторінки брендів у всіх проаналізованих країнах ведуться активно та професійно, помітили декілька цікавих тенденцій: українці найбільші візуальні естети, тут полюбляють графічний дизайн, концептуальні фото та єдиний стиль сторінок, у Великобританії помітили тренд на «живий» контент, користувацькі фото, SMM-спеціалісти в Казахстані часто використовують векторний дизайн, а також «вічну» стрічку, колеги з Польщі ніби об’єднують усі тенденції, але більше надають перевагу живому контенту.

А інфлюенс-маркетинг працює?

В усіх проаналізованих країнах активно розвивається інфлюенс-маркетинг, але відмінні риси все ж таки наявні. Блогери в Казахстані найбільше розкривають сімейні цінності, а тому й рекламні прояви дуже емоційні та живі, менш підготовлені та заскриптовані. У більшості країн готові рекламувати все й усі, а от на сторінках казахських блогерів не зустрінеш рекламу шкарпеток, зубних щіток чи фастфуду. Поляки пропагандують відкриту рекламу з помітками, активною демонстрацією продукту, нативність рекламних проявів — не про них.

Таку ж тенденцію спостерігаємо й на британському ринку. Різниця помічається й у дописах до рекламних постів. Адже часто країни обходяться без довгих текстів і просто акцентують на перевагах товару чи послуги. У той час як в Україні та Казахстані під кожною рекламною колабою є продуманий сторітел, щоби зацікавити читачів, навіть якщо пропозиція для них виявиться не актуальною. Якщо говорити про ціновий діапазон, то 100К-блогери Великобританії беруть за пост і сторіз у середньому $1000, натомість у Казахстані ціни стартують від $400, Україна та Польща все ж ще більш демократичні в ціноутворенні в Infleuncer-маркетингу. У цих країнах у
середньому пост у блогера з аудиторією в 100 000 обійдеться в $300.

Якщо коротко та про головне! Ви бренд, і ви хочете підкорити ринок нової країни. Що ж потрібно робити?

  • Розпочніть з аналізу digital-тенденцій обраної країни: інтернет-проникнення, популярні соціальні мережі, інфлюенсери.
  • Розгляньте 30–50 користувацьких акаунтів, спробуйте прослідкувати тенденції в контенті, копірайтингу, репрезентації цінностей тощо.
  • Обов’язково проаналізуйте конкурентів: що роблять у соціальних мережах вони?
  • Налаштуйтеся на культурне освоєння країни, знайдіть знайомих, хто жив/був там, дізнайтеся про тренди, новини, культурні характеристики.
  • Розробіть стратегію та почніть втілювати її в життя, будьте готові правити стратегію просування в процесі та максимально зважати на реакцію користувачів на ваш контент.


Расскажите друзьям про новость