«Слов’яночка» пропонує зазирнути у натуральне молоко
12 Май 2020, 11:56

«Слов’яночка» пропонує зазирнути у натуральне молоко

Національний молочний бренд «Слов’яночка», що входить до портфеля компанії PepsiCo Ukraine, разом із креативним партнером — агенцією Brain Tank / Royal Advertising акцентували увагу на стовідсотково натуральному молоці, яке смакує завдяки тому, що в ньому немає нічого зайвого.


«Ми вважаємо фокусування на UHT-пакуванні молока бренда «Слов’яночка»дуже своєчасним, — коментує ситуацію стратег Brain Tank, Дмитро Павленко, — бо воно спеціально адаптовано для довшого зберігання, що наразі дуже важливо для споживача».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео