«Сільпо» запустив борщ і гречаний багет у стратосферу
20 Июл 2021, 17:29
PR

«Сільпо» запустив борщ і гречаний багет у стратосферу

Мережа супермаркетів «Сільпо» запустила у стратосферу українські страви: борщ і гречаний багет власного виробництва. Продукти підняли на висоту 30 кілометрів, а за їхнім польотом можна спостерігати завдяки встановленим на борту стратостата камерам.

«Сьогодні у космос летить найбагатша людина планети Джефф Безос. Світ спостерігає за космічними подорожами, тому ми вирішили розповісти про борщ і гречаний багет з тридцятикілометрової висоти, — говорить директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва. — Смаковершники «Сільпо» доставляють наземні замовлення у межах 40 хвилин, політ у стратосферу тривав дещо більше — півтори години».

Стратостат з українськими продуктами на борту підіймався у стратосферу зі швидкістю 6 метрів на секунду. На борту були встановлені відеокамери, тож тепер кожен охочий може спостерігати за пригодами українських продуктів у стратосфері.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У «Сільпо» кажуть, що запустили продукти у стратосферу, аби вся планета знала, що український борщ — це космос!

Бренд не вперше використовує світові тренди у власній комунікації. Так, «Сільпо» першим серед ритейлерів з’явився у Clubhouse, де читав передбачення з чеків. Також свого часу мережа виставила на продаж криптоарт власних зіркових продуктів у вигляді NFT-токенів.

Расскажите друзьям про новость