«Сільпо» запустив борщ і гречаний багет у стратосферу
20 Июл 2021, 17:29
PR

«Сільпо» запустив борщ і гречаний багет у стратосферу

Мережа супермаркетів «Сільпо» запустила у стратосферу українські страви: борщ і гречаний багет власного виробництва. Продукти підняли на висоту 30 кілометрів, а за їхнім польотом можна спостерігати завдяки встановленим на борту стратостата камерам.

«Сьогодні у космос летить найбагатша людина планети Джефф Безос. Світ спостерігає за космічними подорожами, тому ми вирішили розповісти про борщ і гречаний багет з тридцятикілометрової висоти, — говорить директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва. — Смаковершники «Сільпо» доставляють наземні замовлення у межах 40 хвилин, політ у стратосферу тривав дещо більше — півтори години».

Стратостат з українськими продуктами на борту підіймався у стратосферу зі швидкістю 6 метрів на секунду. На борту були встановлені відеокамери, тож тепер кожен охочий може спостерігати за пригодами українських продуктів у стратосфері.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У «Сільпо» кажуть, що запустили продукти у стратосферу, аби вся планета знала, що український борщ — це космос!

Бренд не вперше використовує світові тренди у власній комунікації. Так, «Сільпо» першим серед ритейлерів з’явився у Clubhouse, де читав передбачення з чеків. Також свого часу мережа виставила на продаж криптоарт власних зіркових продуктів у вигляді NFT-токенів.

Расскажите друзьям про новость