24 Июн 2008, 08:08

Школа тотального маркетингу

10-13 липня Києво-Могилянська Бізнес-Школа проводить унікальну подію для маркетологів – Літню ШКОЛУ ТОТАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ. Чотири дні учасники шукатимуть нові стратегічні ідеї для своїх компаній

Школа тотального маркетингу

 

10-13 липня Києво-Могилянська Бізнес-Школа проводить унікальну подію для маркетологів – Літню ШКОЛУ ТОТАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ.

 

Чотири дні учасники шукатимуть нові стратегічні ідеї для своїх компаній. Стратегія маркетингу, брендінг, BTL, ATL, Трейд та Event-маркетинг, Інтернет-маркетинг, комунікації і «цифра», а разом з тим Стратегія Блакитного Океану – ці та інші актуальні теми, які розкриватимуться в рамках програми.

 

Команда викладачів-практиків kmbs та запрошені гості чотири дні надихатимуть на нові ідеї, щоб вже з понеділка, повернувшись на роботу, менеджери та керівники відділів маркетингу втілювати їх у життя своєї компанії.

 

Викладачі програми:

 

Михайло Винницький (викладач програм з управління продажем та підприємництва kmbs), 

Роман Гавриш (директор Brainberry Agency),

Євген Глібовицький (директор агентства pro.mova),

Олена Мальцева (генеральний директор "Companion Group". Автор бренду "СТРАТЕГИИ"),

Наталія Склярська (генеральний директор Genie Event Marketing),

Андрій Федоров (директор групи компаній United Communications),

Павло Шеремета (декан kmbs).

 

Вже традиційним стало щоліта проводити надихаючі події для маркетологів під трендом "ШКОЛА ТОТ@ЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ". Не пропустіть унікальної нагоди стати учасником програми!

 

Детальна інформація та реєстрація:

www.kmbs.com.ua

 

Людмила Янкіна

 

(044) 490 6635

 

http://www.kmbs.com.ua/data/filestorage/EDP_2008_2009/Marketing_Summer_2008_brochure.pdf 

 

 

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео