14 квітня розпочалася всеукраїнська маркетингова акція «Футбол з Coca-Cola», яка триватиме до 29 червня 2008 року.
Головний приз акції — 8 подорожей на 2-х на фінал EURO-2008 до Австрії. Умови участі досить прості: переможець має активізувати GPS-пристрій, що знаходиться у пляшці з напоєм. Таким чином промо-команда визначить його місцеперебування, та миттєво вирушить до переможця на гелікоптері щоб вручити футбольний трофей!
Детально про умови нової футбольної акції від Coca-Cola розповідає рекламний ролик з Андрієм Вороніним.
Серед інших призів — 100 000 футбольних м’ячів, 700 000 колекційних футбольних банок, кожна з яких представлятиме одну з 16 країн, що братимуть участь у Чемпіонаті, та найзапекліших її вболівальників.
Coca-Cola і футбол – стосунки, які тривають більш ніж 70 років: це Чемпіонати Світу FIFA, Чемпіонати Європи UEFA, місцеві футбольні події, юнацький футбол.
З 1974 року Coca-Cola співпрацює з футбольними організаціями світу та Європи, а з 1988 з UEFA.