Згідно дослідження МАМІ, вже кілька років поспіль спостерігається стабільний ріст галузі, у 2019 динаміка +19%, обсяг 6 352 млн гривень. Зростання Event Marketing and Sponsorship на 35%, це — актуальний тренд. Внаслідок емоціонального контакту з брендом споживач отримує додаткову лояльність та мотивацію, отже «мода на івенти» буде щодалі актуальною. Класичні інструменти (Consumer&Trade marketing) не зазнали суттєвих змін, але втілення технологій та креативу у ці напрямки формують додаткову вартість та мають попит у рекламодавців. Зростає інтерес до Loyalty marketing як до засобу дослідження клієнтського досвіду.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
|
|
|
Підсумки 2019
|
Маркетингові сервіси
|
Обсяг 2017р., млн грн.
|
Обсяг 2018р., млн грн.
|
% зміни 2018 до 2017
|
Обсяг 2019р., млн грн.
|
% зміни 2019 до 2018
|
Обсяг ринку МС, ВСЬОГО
|
4 548
|
5 321
|
17%
|
6 352
|
19%
|
У тому числі:
|
|
|
|
|
|
Trade marketing (Мерчандайзинг, Trade promo, Програми мотивації та контролю персоналу)
|
1 700
|
1 955
|
15%
|
2 248
|
15%
|
Loyalty marketing (Mailing, DB management, Contact-Center)
|
850
|
935
|
10%
|
1 028
|
10%
|
Consumer marketing
|
950
|
1 140
|
20%
|
1 368
|
20%
|
Event Marketing and Sponsorship
|
920
|
1 150
|
25%
|
1 553
|
35%
|
Non-standart communications (life placement, ambient media )
|
128
|
141
|
10%
|
155
|
10%
|