23 Июн 2009, 08:53

Рекламний аукціон

З 1 липня телеканали групи «Інтер» та холдингу Віктора Пінчука запроваджують новий вид продажу рекламного часу - аукціонний

Рекламний аукціон

З 1 липня телеканали групи «Інтер» та холдингу Віктора Пінчука запроваджують новий вид продажу рекламного часу — аукціонний. Такий захід дозволить вирішити питання дефіциту ресурсу для тих рекламодавців, які готові платити високу ціну, пише "Телекритика".

Заповнюваність рекламних пауз на каналах двох груп сягає максимуму: у найкращий час рекламні блоки ще з травня заповнені на 100%, тому деякі клієнти, навіть з привілейованим типом розміщення, не можуть стати в ефір. «Ми вважаємо, що запровадження  аукціонних блоків вирішить цю проблему», — повідомив консультант телеканалів Дмитро Дутчин.

За його словами, аукціонні блоки дозволять системі регулювання ресурсу самостійно визначати ціну, достатню для потрапляння у той чи інший блок: «Піднімаючи ціну, ви стаєте у відповідний блок, якщо не проходите за стандартною ціною. Тобто навіть коли ви розміщуєтеся першим класом і все одно не можете стати, система рекомендує доплатити, пропонує мінімальну ціну, яка існує в блоці. Ви приймаєте цю ціну — і таким чином виштовхуєте іншого клієнта. Рекомендована ціна становить +1 % до ціни попереднього клієнта». Наразі на деяких каналах двох груп до 40% ресурсу реалізується першим класом.

На думку керівників сейлз-хаусу, такого заходу буде достатньо, щоб владнати питання нестачі рекламного часу у липні-серпні. У вересні можлива суттєвіша зміна умов, зокрема — підвищення вартості пункту рейтингу для двох телеканалів.

Принцип аукціону уперше було запроваджено  минулого року. Проте тоді за ним реалізовувалося максимум 10% ресурсу. Тепер, за прогнозами рекламістів, частка може сягнути 30-40%.

Нагадаємо, протягом 2009 року телеканали групи «Інтер» та холдингу Віктора Пінчука двічі змінювали умови розміщення.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео