Слідом за Каннськими левами, «Оскаром» рекламного світу, премія «Еммі» 2023 року оголосила своїх номінантів на звання найкращого рекламного ролика.
Не дивно, що у списку Телевізійної академії кілька разів з’являються бренди, які нещодавно забирали нагороди на півдні Франції.
Представляємо список із семи номінантів цього року:
Apple | «The Greatest», Apple, Somesuch
Apple, багаторічний фаворит обох церемоній нагородження, представлений у цій номінації двічі. Інклюзивний фільм «The Greatest», що показав, як технології Apple допомагають людям з інвалідністю.
AppleTV+ | «Call Me With Timothée Chalamet», TBWA\Media Arts Lab, MJZ
Номінований також AppleTV+ за ролик із Тімоті Шаламе, де молода зірка прагне укласти угоду зі стрімінговим сервісом. Остання рекламна кампанія Apple TV+ представила актора, щоб привернути увагу до свого оригінального контенту та зіркового складу протягом минулорічної кампанії «Everyone but Jon Hamm», і є її продовженням.
Dove | «Cost of Beauty», Ogilvy, Smuggler
Dove, ще одне знайоме ім’я на церемонії нагородження, продовжує бути впізнаваним завдяки своїй кампанії «Cost of Beauty».
The Farmer’s Dog | «Forever», in-house with Sanctuary
У номінації є і рекламодавець Суперкубка, бренд кормів для тварин, The Farmer’s Dog, що розтопив серця глядачів під час Великої гри роликом про любов на все життя між дівчинкою та її пухнастим другом. Зараз ця реклама претендує на премію як чарівний аутсайдер у важкій ваговій категорії.
AirPods | «Quiet the Noise», TBWA\Media Arts Lab, Iconoclast TV
Ролик «Quiet the noise», присвячений AirPods Pro (2-го покоління). Фільм, створений агенцією TBWA\Media Arts Lab, демонструє здатність продукту блокувати шум у 2 рази краще, ніж у попередньому поколінні.
Apple | «R.I.P. Leon», Apple, Biscuit Filmworks
Ролик «R.I.P. Leon» є поєднанням комедії та рекламою продукту. Обидва ролики від Apple, що представлені у цьогорічній номінації, також нещодавно отримали Гран-прі Каннського фестивалю.
Squarespace | «The Singularity», in-house, Smuggler
І говорячи про знайоме обличчя у номінації, або, у цьому випадку, про армію знайомих облич, американська компанія зі створення та розміщення вебсайтів Squarespace бореться за «Еммі» з рекламою до Суперкубка, у якій знялося більше Адама Драйвера, ніж можна порахувати.