Інклюзивність, новітні технології та Тімоті Шаламе: які рекламні ролики були номіновані на премію «Еммі»
13 Лип 2023, 14:16

Інклюзивність, новітні технології та Тімоті Шаламе: які рекламні ролики були номіновані на премію «Еммі»

Слідом за Каннськими левами, «Оскаром» рекламного світу, премія «Еммі» 2023 року оголосила своїх номінантів на звання найкращого рекламного ролика.

Не дивно, що у списку Телевізійної академії кілька разів з’являються бренди, які нещодавно забирали нагороди на півдні Франції.

Представляємо список із семи номінантів цього року:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Apple | «The Greatest», Apple, Somesuch 

Apple, багаторічний фаворит обох церемоній нагородження, представлений у цій номінації двічі. Інклюзивний фільм «The Greatest», що показав, як технології Apple допомагають людям з інвалідністю.

AppleTV+ | «Call Me With Timothée Chalamet», TBWA\Media Arts Lab, MJZ

Номінований також AppleTV+ за ролик із Тімоті Шаламе, де молода зірка прагне укласти угоду зі стрімінговим сервісом. Остання рекламна кампанія Apple TV+ представила актора, щоб привернути увагу до свого оригінального контенту та зіркового складу протягом минулорічної кампанії «Everyone but Jon Hamm», і є її продовженням.

https://www.youtube.com/watch?v=-p89peAjbLA

Dove | «Cost of Beauty», Ogilvy, Smuggler

Dove, ще одне знайоме ім’я на церемонії нагородження, продовжує бути впізнаваним завдяки своїй кампанії «Cost of Beauty».

The Farmer’s Dog | «Forever», in-house with Sanctuary

У номінації є і рекламодавець Суперкубка, бренд кормів для тварин, The Farmer’s Dog, що розтопив серця глядачів під час Великої гри роликом про любов на все життя між дівчинкою та її пухнастим другом. Зараз ця реклама претендує на премію як чарівний аутсайдер у важкій ваговій категорії.

AirPods | «Quiet the Noise», TBWA\Media Arts Lab, Iconoclast TV

Ролик «Quiet the noise», присвячений AirPods Pro (2-го покоління). Фільм, створений агенцією TBWA\Media Arts Lab, демонструє здатність продукту блокувати шум у 2 рази краще, ніж у попередньому поколінні.

https://www.youtube.com/watch?v=fVW8-px4Ufw

Apple | «R.I.P. Leon», Apple, Biscuit Filmworks

Ролик «R.I.P. Leon» є поєднанням комедії та рекламою продукту. Обидва ролики від Apple, що представлені у цьогорічній номінації, також нещодавно отримали Гран-прі Каннського фестивалю.

Новина за темою
Хто став володарем Гран-прі Каннських левів 2023
https://www.youtube.com/watch?v=t2n0ykn4AKw

Squarespace | «The Singularity», in-house, Smuggler

І говорячи про знайоме обличчя у номінації, або, у цьому випадку, про армію знайомих облич, американська компанія зі створення та розміщення вебсайтів Squarespace бореться за «Еммі» з рекламою до Суперкубка, у якій знялося більше Адама Драйвера, ніж можна порахувати.

Розкажіть друзям про новину